• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • snöstjärna
    Stargirl skrev 2010-11-29 20:50:47 följande:
    Graco Auto Baby I och Graco Auto Baby II ska passa Graco adaptrarna. Det är säkert en av dem du har. Kan du inte googla på dessa namn och se om de liknar den du har.
    Tack!
    Ska dubbelkolla nästa gång jag hälsar på kollegan, sparat uppgifterna så jag har koll =)
    I värsta fall får jag väl köpa adaptrar å testa å sälja vidare om inte annat ...
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-12-01 18:19:57 följande:
    Blä, inte det svaret jag hade tänkt mig {#emotions_dlg.djavulsk}
    näää :( inte jag heller! Gråter
    men jag ska nog trösta mig med att sy ännu en denim suflett till mig! så blir jag kanske liiite glad iaf!
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-12-01 18:54:38 följande:
    näää :( inte jag heller! Gråter
    men jag ska nog trösta mig med att sy ännu en denim suflett till mig! så blir jag kanske liiite glad iaf!
    Och jag har ju en proffssömmerska som skall sy en till mig men jag skall bara leverera Biet till henne också . Funderar på att be henne sy sen sits i denom också Tungan ute
  • MissR
    AnnaT skrev 2010-12-01 19:27:47 följande:
    Vad tycker ni om Bugaboo cameleon av  Gwen Stefani? :D
    Lite för mycke för min smak....
  • BaBBels

Pixter: Nej jag körde inte den i en trappa.. eller ja, jag hade precis gjort det för jag stod precis innanför dörren i trappuppgången... Men jag drog inte den i handtaget utan höll tag nedanför de vita spärrarna när jag drog.

Jag hittade ingen bricka eller något men det lät som att något föll.. jag får väl leta lite.. kanske har den trillat i varukorgen eller studsade den iväg en bit... Ska kolla detta genast.. tack för tipset!

• BaBBels
    Mammas Kalle skrev 2010-11-30 21:44:13 följande:
    Babbels:
    Va med om samma sak i princip för ngr veckor sen. Det som hände med mitt var att det trillade ur en liten metallbricka 0,5 cm x2 cm ur själva vita låsningen, ren tur att jag fann den i gruset.. Dock kändes det inte som popniten gick i sönder..
    Är det detta felet på ditt chassi så kan du själv fixa till det, vet en annan tjej i tråden som lagatsin vagn på detta sätt, kika tillbaka ngr sidor så förklarar hon riktigt bra hur
    Man ska gå tillväga.
    Åh jag hittade den!!!!! Lite lättare när man vet vad man letar efter... :) Tack så hemskt mycket för hjälpen. Nu är det fixat.! MEN vad beror det på att den lilla grejen trillade ur?? Vill ju inte att det händer igen liksom??
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-12-01 18:59:50 följande:
    Och jag har ju en proffssömmerska som skall sy en till mig men jag skall bara leverera Biet till henne också . Funderar på att be henne sy sen sits i denom också Tungan ute
    hihi jag funderade på de med man borde ju kunna sy typ ett överdrag... så slipper man trixa med stoppning osv.... huuuummm
  • Mammas Kalle

Babbels:

Härligt!!!! Va gött att det ordna sig î?
    Jag blev också fundersam varför det blev så på min vagn, jämförde med den "hela" sidan o ser nästan ut som om det ligger nån typ av skyddstejp/ plast i vägen för metallbrickan.

Men visst är det underligt när det bara hux flux är fel från ingenstans...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21