• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • danosani
    MissR skrev 2010-12-02 15:58:26 följande:
    Åhhh så besviken.....beställde en cam på www.fruugo.com i söndas. pengarna drogs direkt och idag fick jag ett mail om att varan är slut=(
    Det dröjer innan dom får in den igen och då skickas den i tur och ordning till alla kunder som beställt.....bläää!

Någon annan bra sida att beställa på?
    Vilken sida var det man fick ett extra top-set i fleece?
    Vilken färgkombo var det du ville ha?
    Nike Mathilda 080926 - BF 110416
  • MrSpock
    Stargirl skrev 2010-12-02 15:53:03 följande:
    Ja den är ju trasig isåfall. Förutsatt att garanti tiden inte gått ut så ska du ju reklamera den till den butiken där du köpt den.
    Inte lätt att reklamera när man köpt den begagnad via Blocket, i somras dessutom.
  • Stargirl
    MrSpock skrev 2010-12-02 19:29:59 följande:
    Inte lätt att reklamera när man köpt den begagnad via Blocket, i somras dessutom.
    Oj, ja då är det inte mycket att göra. Du kan alltid kontakta [email protected] för att fråga om råd.
  • Ms Kanga
    MissR skrev 2010-12-02 15:58:26 följande:
    Åhhh så besviken.....beställde en cam på www.fruugo.com i söndas. pengarna drogs direkt och idag fick jag ett mail om att varan är slut=(
    Det dröjer innan dom får in den igen och då skickas den i tur och ordning till alla kunder som beställt.....bläää!

Någon annan bra sida att beställa på?
    Vilken sida var det man fick ett extra top-set i fleece?
    Jag köpte min Cam från www.Babytrader.eu  och min PT Sport  och nya Buggaståbrädan  från http://www.prams-pushchairs.co.uk/index.php. Jag fick båda leveranserna på cirka en vecka efter beställning. Jag har reklamerat till Babytrader utan problem. PT har jag inte haft några problem med så jag kan inte säga hur Snowflakes är på reklamationer men de var väldigt snabba på att svara på mail när jag kontaktade dem med frågor.
    Mina ljuvliga pojkar Junior 071017 & Lillebror 100726
  • Liten Mjau

Har en fundering på en bugga jag sett.

En kompis till mig har en bugga med nya chassit och foamhjul så jag gissar på att den är max 2-3år gammal. Sen har hon grå bas och Khakifärgad suffla. Men har aldrig sett khaki färgat topset innan eller efter. Hon har en orginal kartong.
    Har det funnits khaki? och när iaf?

• danosani
    Liten Mjau skrev 2010-12-02 20:23:10 följande:

En kompis till mig har en bugga med nya chassit och foamhjul så jag gissar på att den är max 2-3år gammal. Sen har hon grå bas och Khakifärgad suffla. Men har aldrig sett khaki färgat topset innan eller efter. Hon har en orginal kartong.
    Det närmsta man kommer khaki är väl Paul Frank, vad hette den nu igen, Scurvy?
    Nike Mathilda 080926 - BF 110416
  • Ms Kanga
    Liten Mjau skrev 2010-12-02 20:23:10 följande:

Sandfärgade / beige har väl funnits i alla tider eller är det en mörkare hon har?
    Mina ljuvliga pojkar Junior 071017 & Lillebror 100726
  • Liten Mjau
    Ms Ms Kanga skrev 2010-12-02 20:28:22 följande:
    Sandfärgade / beige har väl funnits i alla tider eller är det en mörkare hon har?
    det är inte sand för det har en annan kompis. den är mycket mörkare. Khakifärgad alltså. Bee har ju funnits i en khaki(dark khaki) men kompisen suffla är mer brun khaki och har cameloen tags och loggan. ser äkta ut.

Lånad bild!
  • Liten Mjau

alltså den jag undrar över är mörkare än sand :-/

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21