• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Bellbox

förlåt; det skulle inte vara 6 utan ett "&" (blev ju helt fel i sammanhanget) *pinsamt*

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Kajsan
    Bellbox skrev 2010-12-15 12:21:03 följande:
    *chockad* jag hade väntat mig att du skulle svara henne "nej men vi kan väl fortfarande vara vänner" typ Drömmer
    Skål skål 6 Grattis till er stundande förlovning in Bugga-land
    Jag livingontheedgar.Drömmer
    Jo just det!
  • straw2008
    LillaJag13 skrev 2010-12-15 10:08:16 följande:
    Hej, ngn som kan förklara och berätta lite för mig om för och nackdelar med bugaboo bee. Finns en sådan till salu fast det funkar inte att byta sittläge¨på den tydligen. Den är i det grundaste skrev säljaren, vilket innebär???
    Tacksam för svar.
    Det var själva sittplattan man inte kunde dra ut, den var på innersta läget hela tiden.

Vi har alltid haft vår på innersta läget, fast vår var hel :O)

Vagnen såldes för 900 kr o en helt ny sitdel kostar 500 så det hade ju knappast varit någon big deal...
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Bellbox
    ÄrtaMärta skrev 2010-12-15 12:33:24 följande:
    Jag har nu haft min vagn ett tag och idag började den gnissla!
    Jag har för typ en vecka sen bytt till vinterhjul då de små hjulen ej kunde användas då de fastnade i modden,
    Jag måste erkänna att vagnen känns väääldigt plastig och tycker det är pinsamt att den gnisslar och har sig med tanke på att man trodde ju att buggan skulle vara en kvalitèsvagn jämfört med andra.
    Måste nog erkänna att min gamla emmaljunga var tusen ggr bättre än buggan!
    Hoppas vagnen övertygar mig om att jag har fel när vintern passerat, annars kommer den säjas garanterat!
    Tråkigt att du fått ett måndagsexemplar
  • Kajsan
    straw2008 skrev 2010-12-15 12:41:52 följande:
    Det var själva sittplattan man inte kunde dra ut, den var på innersta läget hela tiden.

Vi har alltid haft vår på innersta läget, fast vår var hel :O)

Vagnen såldes för 900 kr o en helt ny sitdel kostar 500 så det hade ju knappast varit någon big deal...
    En ny sittdel kostar mer än så tyvärr
    Jo just det!
  • straw2008

Jaha inte till gamla bee i alla fall.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Kajsan
    straw2008 skrev 2010-12-15 13:06:31 följande:
    Jaha inte till gamla bee i alla fall.
    Nä, den var nog billigare
    Jo just det!
  • Alisa

Måste man ha en Donkey om ett eventuellt syskon kommer? Dottern kommer att vara dryga tre år, men det kan nog vara skönt för henne att ha en möjlighet att få sitta längre promenader, men ändå har man möjlighet att slippa gå ute med en dubbelvagn med bebisen när inte dottern är med? *funderar efter ha sett supersyskonvagnen*

ps. syskonplanerna är bara planer ännu, men det gäller ju att vagnplaner ingår. Naturligtvis.

• Bellbox
    Alisa skrev 2010-12-15 13:16:47 följande:
    Måste man ha en Donkey om ett eventuellt syskon kommer? Dottern kommer att vara dryga tre år, men det kan nog vara skönt för henne att ha en möjlighet att få sitta längre promenader, men ändå har man möjlighet att slippa gå ute med en dubbelvagn med bebisen när inte dottern är med? *funderar efter ha sett supersyskonvagnen*

ps. syskonplanerna är bara planer ännu, men desjt gäller ju att vagnplaner ingår. Naturligtvis.
    själv hade jag tyckt det var på t ok för mkt pengar om jag hade en 3-åring!!
  • Tant Pruselius
    Bellbox skrev 2010-12-15 12:21:03 följande:
    *chockad* jag hade väntat mig att du skulle svara henne "nej men vi kan väl fortfarande vara vänner" typ Drömmer
    Skål skål 6 Grattis till er stundande förlovning in Bugga-land
    *asg*
    Skål
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21