• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Tant Pruselius
    Alisa skrev 2010-12-15 13:16:47 följande:
    Måste man ha en Donkey om ett eventuellt syskon kommer? Dottern kommer att vara dryga tre år, men det kan nog vara skönt för henne att ha en möjlighet att få sitta längre promenader, men ändå har man möjlighet att slippa gå ute med en dubbelvagn med bebisen när inte dottern är med? *funderar efter ha sett supersyskonvagnen*

ps. syskonplanerna är bara planer ännu, men det gäller ju att vagnplaner ingår. Naturligtvis.
    klart man behöver! man behöver alltid vagnar...
  • Billabong
    Alisa skrev 2010-12-15 13:16:47 följande:
    Måste man ha en Donkey om ett eventuellt syskon kommer? Dottern kommer att vara dryga tre år, men det kan nog vara skönt för henne att ha en möjlighet att få sitta längre promenader, men ändå har man möjlighet att slippa gå ute med en dubbelvagn med bebisen när inte dottern är med? *funderar efter ha sett supersyskonvagnen*

ps. syskonplanerna är bara planer ännu, men det gäller ju att vagnplaner ingår. Naturligtvis.
    Skulle inte köpa en syskonvagn alls om äldsta var 3 år...
    Men du kan satsa på tvillingar istället, där tror jag Donkey är perfekt!
    Mina egna tvillingar föddes tyvärr 2 år för tidigt...
  • Bellbox
    Billabong skrev 2010-12-15 14:33:20 följande:
    Skulle inte köpa en syskonvagn alls om äldsta var 3 år...
    Men du kan satsa på tvillingar istället, där tror jag Donkey är perfekt!
    Mina egna tvillingar föddes tyvärr 2 år för tidigt...
    oj, då måste de varit små när de föddes

-nej men skämt åsido så hade man ju såklart velat ha en sån om det legat rätt i tiden
    (nu tänkte jag säga en fräckis ang att ligga rätt i tiden, men skippar det) Oskyldig
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • straw2008

Det är väl inga pöastdetaljer som kan gnissla mot varandra? Var gnisslar det från? Jag tycker vagnen är superlyxig!! Att jämföra med en emmaljunga är ju som att jämföra guld o kattskit liksom.... :0)

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Överbandsfürern

Fick förresten nya selspännen på posten häromdan och de fästena kändes säkra och bra, man spänner med en plastgrej, typ som ett svep, fast lite finare

INgen som fattar vad jag menar kanske. haha

• Bellbox
    straw2008 skrev 2010-12-15 15:02:51 följande:
    Det är väl inga pöastdetaljer som kan gnissla mot varandra? Var gnisslar det från? Jag tycker vagnen är superlyxig!! Att jämföra med en emmaljunga är ju som att jämföra guld o kattskit liksom.... :0)
    Håller med!
    "ALLA" andra har INTE gnisslande vagnar nej!
  • Överbandsfürern

Så ser den reservdelen ut. Det va bara att klippa bort den gamla (som va sydd) och sen bara klicka dit den här, supersmidigt!

dsc02592 (MMS)

• Bellbox
    Överbandsfürern skrev 2010-12-15 15:10:19 följande:
    Så ser den reservdelen ut. Det va bara att klippa bort den gamla (som va sydd) och sen bara klicka dit den här, supersmidigt!

vad hände med den gamla?
  • Billabong
    Bellbox skrev 2010-12-15 14:40:36 följande:
    oj, då måste de varit små när de föddes

-nej men skämt åsido så hade man ju såklart velat ha en sån om det legat rätt i tiden
    (nu tänkte jag säga en fräckis ang att ligga rätt i tiden, men skippar det) Oskyldig
    Insåg sen att det blev en lite festlig formulering!
    Men ja, det var väldigt synd att Bugaboo lanserade sin syskonvagn två år "för sent"...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21