• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • stinamaria

Någon som skickat ett par vinterhjul med posten och vet vad det kostar? Postens hemsida är nere för tillfället..

• danosani
    stinamaria skrev 2010-12-16 11:33:18 följande:
    Någon som skickat ett par vinterhjul med posten och vet vad det kostar? Postens hemsida är nere för tillfället..
    Tror mina åkte för runt 70 kr. (Men det var två år sen så jag kan ju ha fel )
    straw2008 skrev 2010-12-16 11:22:58 följande:
    Vi har den med egen suflett eftersom vi använde den till vår Phil o Ted o p&t har ingen egen suflett så för oss var det så galet bra!! Älskade den liften o så fiiin den är i bee. Älskar oxå nyckelpiga.....
    Låter som att det verkligen blir en Babytravel. Priset gör ju inte ont heller. Kan man ta loss den lilla suffletten?
    Nike Mathilda 080926 - BF 110416
  • Överbandsfürern
    stinamaria skrev 2010-12-16 11:33:18 följande:
    Jag skickade med schenker (via Tradera) och det kostade 62 kr tror jag. eller om det va 54.. hmm.. nåt sånt
  • straw2008

aa man kan ta bort sufletten !

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • humilis

jag bor i luleå. det finns inte en bugga på blocket varken i luleå, norbottens län eller angränsande län heller.
    Så ni tror jag kan få 7000? det är inga extrasaker till.

• Tant Pruselius
    danosani skrev 2010-12-16 10:50:40 följande:
    Pruselius - En röd! Velade länge mellan röd och gul, men gul blir så lätt smutsig tycker jag. Nu är den en riktig nyckelpiga

Straw - låter toppen!! Har du den med eller utan egen sufflett?
    *kär i röd*
    jag hade en röd och en svartsuffla men den svarta blev aldrig använd, för röd är min favvo
  • Katjan

Undra ifall de som säljer Cameleon kopior på blocket får sålt sina.... Men det måste nog tyvärr få. Såg att det kom ut en kopia i Sthlm igår kväll/natt igen. Tycker synd om föräldrarna som köper vagnen i tron att det är en äkta.

• Bellbox
    Katjan skrev 2010-12-17 08:45:38 följande:
    Undra ifall de som säljer Cameleon kopior på blocket får sålt sina.... Men det måste nog tyvärr få. Såg att det kom ut en kopia i Sthlm igår kväll/natt igen. Tycker synd om föräldrarna som köper vagnen i tron att det är en äkta.
    ja det är ju sjukt att man kan med att göra så...

Men jag undrar en sak; visst är man skyldig enligt lag att veta vad man säljer (& att det inte är stöldgods t.ex?) Om man som köpare sparat hela annonssidan (man kan ju göra det enkelt på datorn så att annonsen bevaras trots att den är borttagen) och säljarna utförligen skrivit "Bugaboo Cameleon original" o.s.v så borde man ju åtminstone kunna polisanmäla...
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Tant Pruselius
    Katjan skrev 2010-12-17 08:45:38 följande:
    show me!
  • Katjan

Pixter- Ja man tycker det. Men som köpare har man skyldighet att kontrollera innan man köper en vara... Verkar en ska vara för billig så bör man tänka en gång extra innan man köper saken. Jag och flera andra på fl köpte Bugaboo saker utav en på tradera förut utan att få våra varor eller pengarna tillbaka. Gjordes en hel del polisanmälningar utan att det hände ngt... Tydligen var det inget olagligt som säljaren gjorde, Så lita inte på att få tillbaka pengarna även ifall ni har sparat blocket annonsen

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21