• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • straw2008

Tog du bort vingarna? Man kanske måste vänja sig lite men den blir verkligen så mkt rymligare!

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • danosani
    straw2008 skrev 2010-12-16 10:13:46 följande:
    Tog du bort vingarna? Man kanske måste vänja sig lite men den blir verkligen så mkt rymligare!
    Ska pyssla med detta nu (tack för ditt mail ang det för 100 år sen, är så dålig på att komma ihåg att svara!{#emotions_dlg.flower}). Nike ser verkligen ut som en packad sill i den nu, så de måste bort.

Mjuklift med bebis i borde väl ligga bra ändå? Suffletten håller ju liften på plats liksom (har inte provat, men).
    Nike Mathilda 080926 - BF 110416
  • straw2008

Jo den sitter bra ändå. Men man kan ju sätta fast mjukliften om man skulle känna sig orolig eller lägga glidfilt emellan!

• danosani

Så bra Tänkte satsa på Babytravels. Gillar inte att Buggans inte har handtag.

Nike Mathilda 080926 - BF 110416
  • straw2008

Den har vi helt sjukt bra den har även band med spännen så du kan säkra den i chassit!

• stinamaria
    Hannah74 skrev 2010-12-15 19:49:51 följande:
    Min är över tre år och gnisslar inte alls. Däremot hade jag problem med de där runda knapparna nyss, köpte dock nya och nu är den som ny;)
    Vem var det förresten som skulle köpa nya genom storken? Här i Gbg. Hur gick det?
    Det var jag Väntar på dem fortfarande. Sa att det inte var bråttom utan de kunde ta det med nästa leverans. Använder inte sittdelen ännu ändå och i vädret som varit har jag använt en brio så buggan har fått stå=)
    Men jag tänkte ringa dem idag och se hur det går för blir vädret mildare nu så åker ju buggan fram igen och jag gissar att det mycket snart blir att sätta på sittdelen.
  • Tant Pruselius
    danosani skrev 2010-12-16 10:04:42 följande:
    Update: Sufflett bytt! Vågade ju inte ta i innan, visade sig dock att jag var i klass med Stålmannen Cool Tack för hjälpen.
    va blev det för färg?
  • danosani

Pruselius - En röd! Velade länge mellan röd och gul, men gul blir så lätt smutsig tycker jag. Nu är den en riktig nyckelpiga

Straw - låter toppen!! Har du den med eller utan egen sufflett?

• straw2008

Vi har den med egen suflett eftersom vi använde den till vår Phil o Ted o p&t har ingen egen suflett så för oss var det så galet bra!! Älskade den liften o så fiiin den är i bee. Älskar oxå nyckelpiga.....

• Ennalu
    ÄrtaMärta skrev 2010-12-16 11:06:33 följande:
    Glömde skriva i inlägget ovan att våran bugga knakar mest när man ska sätta dit sittdelen, men det är ju iof samma del där de vita knapparna sitter, tror du man kan spruta in silikonspray in i själva hålet på undersidan alltså för att få bort ljudet?
    Den låter alltså skit mkt tycker jag men kan inte komma ihåg om den varit helt tyst innan heller, gud vad nojjig jag är =)
    Ja, jag spayade in där också
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21