• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Ms Kanga
    Steph skrev 2011-01-13 11:58:15 följande:
    Tänkte höra med er...

Min dotter är 6månader ligger kanon fortfarande i liggdelen, men funderar om jag ska byta till sittdelen nu.
    Som det ser ut nu ska vi ha ett syskon till om 6månader och då kan jag inte ha kvar min älskade bugga.... Snyft...
    Vill så gärna köra sittdel också lite.

Är dte något att rekomunderasr??
    Grattis - då kan du köpa nya donkey - buggans syskonvagn som kommer snart
    Mina ljuvliga pojkar Junior 071017 & Lillebror 100726
  • LHUF

måste bara fråga en säkert dum fråga

Men nu när vi satt på liggdelen osv så när man klickar loss den från chassit och skall ställa ned den på golvet eller bordet så är det ju en stålbåge i mitten av ramen.. det finns ju 4 grejer under så den skall stå stadigt men nu står den ju inte å stadigt på den där bågen tycker jag??   innan jag satte på ramen så satte jag den åt fel håll om man säger så men då hamnar ju bågen uppåt i stället så då går det ju inte att få på liggdelen

men har jag gjort korrekt  På bilden i instruktionsboken så syns inte pinnen men det gör den däremot på bilden på sittdelen .. 

Tilde 080319
  • LHUF
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-13 13:31:26 följande:
    Smint, jag förstår inte vad du undrar över men ja pinnen ska vara där
    haha ja då har jag nog gjort rätt  men den står ju inte riktigt plant då menade jag bara.. den hade ju stått planare om man kunnat ta bort pinnen  Men då har jag gjort rätt iaf. 

Tilde 080319, syskon i magen BF 110125
  • Bellbox
    Fröken Småland skrev 2011-01-13 11:48:28 följande:
    De säljer fortfarande Bugaboo i Mölndal, köpte min Bee där i april förra året.
    ja bugaboo ja, men inte UJ (om det var det inlägget du menade)
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Steph
    Ms Ms Kanga skrev 2011-01-13 12:44:31 följande:
    Grattis - då kan du köpa nya donkey - buggans syskonvagn som kommer snart
    jo jag har tjuv tittat lite på den...men jag antar att den kommer vara snoooor dyr...
  • Fröken Småland
    Kronärtskocka skrev 2011-01-13 11:03:09 följande:
    Jag har inte varit där sedan vi hämtade vagnen hösten 09 men på deras sida på blocket står det att de är leverantörer. Ring och fråga.
    Jag svarade på detta inlägg där luscious konstaterade att Bugaboo inte stod med som leverantör på Mölndals Baby & Barns hemsida.
  • Bellbox
    Steph skrev 2011-01-13 13:50:53 följande:
    jo jag har tjuv tittat lite på den...men jag antar att den kommer vara snoooor dyr...
    *harkel* ja säkert uppemot 14000 kan jag tänka :-O fy f*n egentligen; vår ena BIL med 4-hjulsdrift kostade 20 000 drygt :-O
  • Bellbox
    Fröken Småland skrev 2011-01-13 13:53:42 följande:
    Jag svarade på detta inlägg där luscious konstaterade att Bugaboo inte stod med som leverantör på Mölndals Baby & Barns hemsida.
    aha
  • Fröken Småland
    Steph skrev 2011-01-13 11:58:15 följande:
    Tänkte höra med er...

Min dotter är 6månader ligger kanon fortfarande i liggdelen, men funderar om jag ska byta till sittdelen nu.
    Som det ser ut nu ska vi ha ett syskon till om 6månader och då kan jag inte ha kvar min älskade bugga.... Snyft...
    Vill så gärna köra sittdel också lite.

Är dte något att rekomunderasr??
    Ojojoj, du kommer ha lite att göra framöver Tycker också du skall belöna dig själv med en Donkey
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21