• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Katjan
    Tant Pruselius skrev 2011-01-13 14:06:00 följande:
    Behöver proffs hjälp - vilken ståbräda passar till gamla chassit?
    Båda två passar. Har den nya brädan på min all black o jag tycker den är bättre än den gamla modellen som vi har haft tidigare
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-01-13 14:32:14 följande:
    Och vilken bilstolsadapter passar gamla chassit?
    Kolla i FAQ. Ingen skillnad mellan gamla och nya chassit annat än på just höjdjusteringen. Alla tillbehör såsom bilstolsadaptrar, ståbrädor och annat passar lika bra på alla chassin (Cameleon/Frog/Gecko).
  • Joddan

Jag förmodar det, glömde fråga . Ring henne! Hon är guuuld har känt och varit bästa vänner så länge vi kan minnas . Hon gillar dock inte vagnar så som jag. Kan ju vara bra att kolla den innan du köper . Jag körde min cameleon som den vore en guldklimp men alla är inte riktigt lika larviga som jag

• Katjan
    Joddan skrev 2011-01-13 14:57:47 följande:
    Barnbutiken på Götgatan? Ska de byta ägare igen?
    De ska stänga butiken i Heron o öppna en ny på Gamla Brogatan istället.
  • Tant Pruselius

Nej den på heron! Joddan - men du tror väll inte att hon misshandlat den ?!*orolig* kan du inte kolla den vilket skick du tycker att den är i?

• Joddan

Jag kollade den igår sist, hon har vinterhjul nu och de hatar jag . Men hon har typ aldrig smörjt den med silikonspray och sånt som jag gjorde stup i ett, tvätta osv. Lite repor tror jag. Men vad mer kan man tänka sig för en vagn från 07-08 tror jag.

• Fröken Småland
    Joddan skrev 2011-01-13 15:09:49 följande:
    Jag kollade den igår sist, hon har vinterhjul nu och de hatar jag . Men hon har typ aldrig smörjt den med silikonspray och sånt som jag gjorde stup i ett, tvätta osv. Lite repor tror jag. Men vad mer kan man tänka sig för en vagn från 07-08 tror jag.
    Normalskött med andra ord. Tror inte du behöver oroa dig Prus men kolla så den verkar ok innan du köper. Lite repor blir det snabbt och det tror jag alla har. Annars har de inte använt sin vagn ordentligt
  • Joddan

Fröken Småland
    Låter som en bra förklaring. Jag pedantsköter mina vagnar och de är alltid i superskick när jag säljer.

Men som du säger "normala" kanske inte daltar så som "vi".
    Hon har dock ringt och frågat hur hon ska göra med servicekittet hon fick med med spray så hon har iaf försökt någon gång

• Tant Pruselius

Joddan - det låter som nått för mig att sätta tänderna i. Jag ska låta den sova på bomull Vet du möjligtvis vad det är för extrasufflet? Jag är sååå lycklig! Nu ska jag bara få morfadern att betala

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21