• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan

Hon har två stycken i denim . En lite nyare med guldloggan 007 och en med vita 007 loggan. Hon köpte en extra för att den första blivit lite blekt...

• Tant Pruselius

Allright more denim for me. I lajk Nu behöver jag en rödsufflett, love it och kanske ett rött liggdelslock.... *drömmer* jaja jag ska kolla på vagnen först och köpa den men det skadar ju inte att ligga i planeringsfas

• Joddan

Rött är så fint till denim. Du behöver ett rött parasoll också! Hade jag till min denim .

Jag har eventuellt en Frog på g. 2000:- för en frog med både vinröd och svart klädsel. MEN säljaren sa att den var lite skev, inte till synes utan när man kör. Hon trodde den skulle kunna gå att laga. Går det? Help!

• Fröken Småland
    Joddan skrev 2011-01-13 15:56:35 följande:
    Rött är så fint till denim. Du behöver ett rött parasoll också! Hade jag till min denim .

Jag har eventuellt en Frog på g. 2000:- för en frog med både vinröd och svart klädsel. MEN säljaren sa att den var lite skev, inte till synes utan när man kör. Hon trodde den skulle kunna gå att laga. Går det? Help!
    Ibland kan det vara så enkelt som att man behöver byta plats på hjulen för att få bättre balans i vagnen, när de är så lätta och lättstyrda är de ju också väldigt känsliga för minsta lilla skevhet. Men det kan ju vara bra mycket värre än så förstås och då tror jag det är nytt chassi som gäller.
  • Fröken Småland

Förresten; jag vågar knappt skriva detta för det känns som att det är något jag drömt... Men var det inte något med att man kan ta bort alla hjul och ställa sig på och trycka till framaxeln lite för att bota skevhet? Jag tror att thj kan veta något om det i så fall men risken är stor att jag har drömt

• Joddan

Jag kan inte testa vagnen innan tyvärr. Hur lätt hittar man frogchassin liksom. Det var säljaren som trodde att det var något löst inne i chassit som behövde spännas åt eller nått sånt. Hon verkade inte riktigt veta. Det går att köra men liksom en skev vagn är värre än en fyrhjuling . Vill ha en frog för att kunna glida runt med

• John och Linas mamma
    Fröken Småland skrev 2011-01-13 16:10:34 följande:
    Ibland kan det vara så enkelt som att man behöver byta plats på hjulen för att få bättre balans i vagnen, när de är så lätta och lättstyrda är de ju också väldigt känsliga för minsta lilla skevhet. Men det kan ju vara bra mycket värre än så förstås och då tror jag det är nytt chassi som gäller.
    Känner igen det där jag med
    Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503 Länk i pres
  • Fröken Småland
    John och Linas mamma skrev 2011-01-13 16:56:35 följande:
    Känner igen det där jag med
    Kanske vi träffades i min dröm? Drömmer
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21