• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Noiis
    Kajsan skrev 2011-01-12 19:35:43 följande:
    Nänä, en Bugaboo kan aldrig "stå och skräpa"
    nä jag vet! men vem tusan ställer en på vinden *gråååååter* tur de inte e på din vind för då hade fodret verkligen blivit piss gult
  • Kajsan
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-12 19:38:19 följande:
    nä jag vet! men vem tusan ställer en på vinden *gråååååter* tur de inte e på din vind för då hade fodret verkligen blivit piss gult
    Hahaha! Ja verkligen
    Jo just det!
  • straw2008

Om den för 2000 är en CAM då har den ju gamla chassit, dessutom endast sittdel... Nja marknadspris skulle jag säga om den har endast sittdel i gamla chassit faktiskt.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Bellbox

Frog

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Bellbox

ja jag var ju såklart tvungen att ringa & fråga... Vet att en svägerska vill ha en Cam!! (jag har ju pratat så positivt om den jag hade jämt & ständigt)

• stinamaria
    Bellbox skrev 2011-01-12 10:05:31 följande:
    Har de sänkt erbjudandet där då?? Förut var det i alla fall 20% (lycky me !!) men jag kan förstå att de kanske tyckte det var trist då många säkert tog tillfället
    10% har de ju haft i Mölndalshäftet länge så de sänkte då säkert även i enjoy... ja ja; men lite pengar blir det ju i alla fall + att man har en suverän fysisk butik man faktiskt kan besöka också
    Ja, det är 20% på andra grejer men just vagnar och bilbarnstolar är jag för mig är 10%. har varit så i ett år iaf=) vilket suger för jag ska köpa UJ sedan och det hade ju vart gött med 20% då :P
  • Bellbox
    stinamaria skrev 2011-01-12 22:46:49 följande:
    Ja, det är 20% på andra grejer men just vagnar och bilbarnstolar är jag för mig är 10%. har varit så i ett år iaf=) vilket suger för jag ska köpa UJ sedan och det hade ju vart gött med 20% då :P
    Tyvärr har de väl inte UJ?
    de har den där "kopian" (som jag kallar den ) "Easy walker" heter den väl?
    & du har rätt; kollade på enjoyguiden på nätet (inte köpt den i år eller förra året) & numer är det 10% på rullande enheter...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21