• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Pepsi08
    stinamaria skrev 2011-01-12 22:46:49 följande:
    Ja, det är 20% på andra grejer men just vagnar och bilbarnstolar är jag för mig är 10%. har varit så i ett år iaf=) vilket suger för jag ska köpa UJ sedan och det hade ju vart gött med 20% då :P
    Tycker att 10 % låter riktigt bra det med :) Ingen som vet några bra erbjudanden i Sthlm eller via nätet? 
    Mamma till Josefina 100531
  • Joddan

Var det nån här som ville ha en camelon denim med vingmuttrar?
    Inviga mig i så fall. Jag har ingen så det är ingen annons

• stinamaria
    Bellbox skrev 2011-01-12 22:50:12 följande:
    Tyvärr har de väl inte UJ?
    de har den där "kopian" (som jag kallar den ) "Easy walker" heter den väl?
    & du har rätt; kollade på enjoyguiden på nätet (inte köpt den i år eller förra året) & numer är det 10% på rullande enheter...
    Nej, har de inte? Jag som tyckte det var bra att iaf få 10% på vagnen.. Då blir det till att handla i annan affär då. Men jaja, bebisen är liten så blir att rulla cam ett tag igen när snön försvinner innan det blir dags att byta den mot en UJ Kan ju behöva en bee plus innan med^^
  • Kronärtskocka
    enlitenbitkaka skrev 2011-01-12 13:11:53 följande:
    Någon som kan tipsa om vart man ska köpa Bugaboo i Göteborg? Vet vart den finns att få tag på, men vill ha hjälp av kunnig personal och köpa den av en så hjälpsam serviceminded butik som möjligt

Är bara i v12 så är inte dags än...men hög tid att sälja in den hos sambon
    Förutom Mölndals Baby & Barn som flera tipsat om finns det också rabatt på My Baby i Torslanda.
    Med Idrottsrabatten (som kostar 100kr) har du rabatt i både Mölndal och Torslanda, så det är bara att välja butik.
    Vi köpte vår vagn i Torslanda och är nöjda med servicen. Svärmor som var med när vi hämtade vagnen blev imponerad av demonstrationen och allt vagnen kunde! 
    Hur My Baby är att ha att göra med vid reklamationer vet jag dock inte eftersom vår vagn rullar så fint ännuSkrattande.
  • Hannah74

Åh:( Imorgon ska min kära cameleon fixas inför försäljning. Inte kul. Men måste inse att det är dags. Dessutom tror jag det är bra just nu för det finns få på blocket här nu.

• Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-01-13 06:07:50 följande:
    Inboxa ?
    Förmodligen. Antar att det är stavningskontrollen som ställer till det.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21