• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Asereht
    galojj skrev 2011-02-14 19:46:50 följande:
    Någon som vet hur det är med den klarblå basen...är det samma nyans som det klarblå toppsettet i canvas?
    Topsetet är ljusare.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • bananna

Någon som lite snabbt kan svara på om man kan ha en Frog ram på ett Cameleon chassi?
    Tack på förhand!

• Fröken Småland

Galojj: det är två helt olika nyanser. Toppen är mera åt det turkos hållet, och har en mycket smutsigare ton än basen. Passar inte alls ihop.

• MammaTillGuldklimpar

Har en bee o är helnöjd.. Har dock hört att den skulle vara ostabil o lätt tippa om man sätter på en rullbräda. Vill gärna ha kvar been till nästa barn som kommer i juni o tänkte då ha en rullbräda på till min då nästan 3åring.. Tror ni den lättare tippar?

• galojj

Fröken Småland: Okej, vilken nyans är finast?:) Jag har ju tyckt att dom ser ut att ha olika nyanser på bilderna jag sett...men svårt att veta hur det ser ut in real ju

• galojj

Fröken Småland: Okej, vilken nyans är finast?:) Jag har ju tyckt att dom ser ut att ha olika nyanser på bilderna jag sett...men svårt att veta hur det ser ut in real ju

• Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-02-14 18:20:30 följande:
    Ooops,PMS-varning på sjukhusmamman . Men jag håller med, bildtråden är till för just bilder och inte en massa snack. Jag tycker inte att man skall vara rädd att lägga bilder både här i tråden OCH i bildtråden så kan man snacka här och använda bildtråden som ett arkiv för inspiration och tips
    iiih de där sved haha!Kyss
    Nä men jag tycker verkligen att det är helt hysteriskt störande! och de kliar i fingrarna att anmäla alla snackinlägg men vet att de kommer resultera i att tråden stängs å de e ju inte kul de heller. därför ska jag hålla mig borta så de inte sker
    bättre vore de ju om folk kunde skriva i varandras gästbok istället när man vill en person nåt specifik eller skriva här.
     men men.... JA JAG ÄR BITTER Tungan ute
  • Noiis
    MammaTillGuldklimpar skrev 2011-02-14 20:10:28 följande:
    Har en bee o är helnöjd.. Har dock hört att den skulle vara ostabil o lätt tippa om man sätter på en rullbräda. Vill gärna ha kvar been till nästa barn som kommer i juni o tänkte då ha en rullbräda på till min då nästan 3åring.. Tror ni den lättare tippar?
    oj de har jag aldrig tidigare hört :-s
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21