• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan

Min man lät mig ha rosa åkpåse till min denimvagn till vår tuffa kille

• imaj

Min sambo har aldrig haft problem med rosa suflett och åkpåse på vagnen till dottern ! Han tänkte kanske på husfriden; är jag nöjd är alla nöjd *skoja hihi*

• Rosa Bubbelgum

Fröken Småland: Jag gjorde som du sa och drog teleskopshandtaget ändan upp och gissa den satt fast i det lägsta läget så när jag drog upp den så rättade hela vagnen till sig. TACK så jättemycket en sten har lättat från mitt hjärta :-. Det visade sig att själva handtaget (tyget) hade glidit ner på ena sidan och tog emot. Gud vad bra ni är här på denna sidan. 

En liten annan fråga är om man har råkat ha swirvelhjulen liggande så att de har blivit lite rostiga (själva skruvhuvudena) finns det något man kan rengöra dem med? Jag funderar på att köpa nya ändå.  

• Tant Pruselius
    Rosa Bubbelgum skrev 2011-02-14 09:03:24 följande:
    Fröken Småland: Jag gjorde som du sa och drog teleskopshandtaget ändan upp och gissa den satt fast i det lägsta läget så när jag drog upp den så rättade hela vagnen till sig. TACK så jättemycket en sten har lättat från mitt hjärta :-. Det visade sig att själva handtaget (tyget) hade glidit ner på ena sidan och tog emot. Gud vad bra ni är här på denna sidan. 

En liten annan fråga är om man har råkat ha swirvelhjulen liggande så att de har blivit lite rostiga (själva skruvhuvudena) finns det något man kan rengöra dem med? Jag funderar på att köpa nya ändå.  
    tror någon rekomenderade svinto? fast jag kan va helt uppe i det blå och cykla...
  • Joddan

Det finns Rostmedel på typ bensinmackar som jag provade. Kommer inte ihåg vad det heter. Nått kort namn

• Lindadjo
    Joddan skrev 2011-02-14 09:28:57 följande:
    Det finns Rostmedel på typ bensinmackar som jag provade. Kommer inte ihåg vad det heter. Nått kort namn
    Autosol?
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Honey1982
    imaj skrev 2011-02-14 08:45:04 följande:
    Min sambo har aldrig haft problem med rosa suflett och åkpåse på vagnen till dottern ! Han tänkte kanske på husfriden; är jag nöjd är alla nöjd *skoja hihi*
    Vi har en rosa åkpåse och en Skip Hop skötväska i färgen Pink Cam. Han tycker det räcker med rosa.
    Jag tänker dock inte låta det rosa toppsetet ligga oanvänt för alltid

Ingen som har nån åsikt om sommarsuffletterna?
    ♥ Adam 060123 ♥ Amelia 100907 ♥
  • Asereht
    Rosa Bubbelgum skrev 2011-02-14 09:03:24 följande:

Autosol! Finns på macken eller i välsorterade större butiker med lite biltillbehör. 556 torkar ut plast så det kan inte rekomenderas.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21