• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Noiis
    Isbit skrev 2011-02-14 21:26:07 följande:
    Jag funderar lite på den här www.blocket.se/vasternorrland/Bugaboo__08_319...
    Men det står att bågen saknas. Är det en sån modell där bågen inte finns eller går den att köpa till?
    Är den dyr?
    Jag tycker att det är ett riktigt fynd! Så länge chassit inte e helt trasigt för de står att de e lite rangligt. så jag skulle kolla på de först!
    bågen går att köpa vid sidan av för 220-280 kr nånting sånt. 
  • Ellabay

Mailade på den annonsen för ett tag sen men fick aldrig något svar. ( ringde dock aldrig då jag var lite osäker på den)

Skulle dock gärna vilja ha det röda topplocket. ;)

• Fröken Småland

Galojj: vilken blå nyans man föredrar är så klart olika men min personliga åsikt är att jag inte är särskilt förtjust i den "smutsiga" blå toppen men att den gamla ljusare blå basen är den snyggaste av alla Bugaboos färger

• Ellabay
    Sjukhus Mamman skrev 2011-02-14 17:48:20 följande:
    Bläää i dag e jag bitter, men helt seriöst! bildtråden är till för bilder och inte en massa snack! jag tar bort den från mina favoriter och därmed kommer jag inte heller lägga in bilder där. 
    för de e duktigt störande! Demon 
    känner mig lite träffad. Var det min efterlysningsfråga om pimpad gecko som var droppen?
    Ska jag fråga här istället?
  • Noiis
    Ellabay skrev 2011-02-14 22:04:48 följande:
    känner mig lite träffad. Var det min efterlysningsfråga om pimpad gecko som var droppen?
    Ska jag fråga här istället?
    Det gäller alla som skriver i tråden utan att ha en bild med i inlägget! (och då egen bild)

• Isbit
    Sjukhus Mamman skrev 2011-02-14 21:32:38 följande:
    Jag tycker att det är ett riktigt fynd! Så länge chassit inte e helt trasigt för de står att de e lite rangligt. så jag skulle kolla på de först!
    bågen går att köpa vid sidan av för 220-280 kr nånting sånt. 
    Ska nog åka o kolla på den om den finns kvar då
    Men vilken bugaboo är det?
    Ellabay skrev 2011-02-14 21:41:41 följande:
    Mailade på den annonsen för ett tag sen men fick aldrig något svar. ( ringde dock aldrig då jag var lite osäker på den)

Skulle dock gärna vilja ha det röda topplocket. ;)
    Det var mysko att du inte fick nåt svar
  • Liten Mjau

Karina2-det är cameleon. Det ser du på att den har höj och sänkbart handtag och ''klädd'' ram. Gecko har ''naken'' ram och frog har inte ställbart handtag.

• galojj
    Fröken Småland skrev 2011-02-14 21:49:07 följande:
    Galojj: vilken blå nyans man föredrar är så klart olika men min personliga åsikt är att jag inte är särskilt förtjust i den "smutsiga" blå toppen men att den gamla ljusare blå basen är den snyggaste av alla Bugaboos färger
    Hihi, ja självklart är det en personlig åsikt
    Var nog lite det jag var ute efter, vad andra gillar:-P
    Själv vet jag ju inte, eftersom jag inte sett båda live...jag skulle vilja se båda bredvid varandra helst ju

Vilka toppar passar till den blå basen?
    Just nu tänker jag såhär...

antinget grå bas med klarblå topp
    eller klarblå bas med svart topp

vad skulle annars vara fint att matcha den blåa basen med?
  • stinamaria
    galojj skrev 2011-02-14 22:49:46 följande:
    Hihi, ja självklart är det en personlig åsikt
    Var nog lite det jag var ute efter, vad andra gillar:-P
    Själv vet jag ju inte, eftersom jag inte sett båda live...jag skulle vilja se båda bredvid varandra helst ju

Vilka toppar passar till den blå basen?
    Just nu tänker jag såhär...

antinget grå bas med klarblå topp
    eller klarblå bas med svart topp

vad skulle annars vara fint att matcha den blåa basen med?
    Jag älskar det blå topsetet! Kan inte riktigt hålla med om att den ser mer smutsig ut, men har å andra sidan inte sett basen live. Jag har bilder på min vagn med grå bas och blå top här om du vill se =) stinamaria.blogspot.com/2011/01/bugaboo.html
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21