• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Asereht

Min man skiter heligt i vad det är för färg på vagnar och tillbehör så länge de fyller sin funktion. *gillar*

Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-02-14 11:38:16 följande:
    Min man skiter heligt i vad det är för färg på vagnar och tillbehör så länge de fyller sin funktion. *gillar*
    oxå är han romantisk, inte undra på du "knep" han
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-02-14 11:40:09 följande:
    oxå är han romantisk, inte undra på du "knep" han
    Fast det är väldigt sällan, men när det väl händer är det uppskattat.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Majomajo

Nu har vi genomfört ett vagnbyte här hemma. 2-åringen fick byta Buggan mot Baby Jogger City Mini och Buggan blev liggvagn till 5-dagars bebisen :) Och så återstår att testa nya Phil

• rosenkind

Nu behöver jag råd!

Kan den här åkpåsen passa ihop med grå/blå Cam eller kommer färgerna skära sig?
    Jag har den här hemma men funderar på att sälja den...

Den HÄR åkpåsen vill jag ha
    Men tror ni den passar bättre då? Färgmässigt alltså? eller behöver jag svart toppset för att det ska bli snyggt?

SUCK vilka problem

** carpe diem **
  • fröken ida
    Honey1982 skrev 2011-02-14 08:13:32 följande:
    Sommarsufletterna - är de bra eller ska man satsa på en ljusare "vanlig" variant? Har svart toppset nu och är rädd för att det bleks i soligare och varmare väder. 
    Är lite sugen på en sommarsuflett i off-white (vill egentligen ha en rosa, men då går inte sambon utanför dörren med vagnen säger han).
    Jag sitter och klurar på samma sak. Jag vill antingen ha en off-white sommarsuflett eller en vanlig suflett till min marinblåa frog. Bebisen kommer i juni och då kan det vara varmt samtidigt som man kan använda en vanlig längre. Å andra sidan vill man kanske inte ha en vit höst och vinter. Sommarsufletterna är dessutom billigare. Ja jag vet faktiskt inte...
  • Tant Pruselius
    rosenkind skrev 2011-02-14 12:49:35 följande:

Nu behöver jag råd!

Kan den här åkpåsen passa ihop med grå/blå Cam eller kommer färgerna skära sig?
    Jag har den här hemma men funderar på att sälja den...

Den HÄR åkpåsen vill jag ha
    Men tror ni den passar bättre då? Färgmässigt alltså? eller behöver jag svart toppset för att det ska bli snyggt?

SUCK vilka problem

personligen gillar jag den röd/turkosa betydligt bättre....
    fast den vita skulle va grym i en all black !*dreggel*
  • Noiis

Bläää i dag e jag bitter, men helt seriöst! bildtråden är till för bilder och inte en massa snack! jag tar bort den från mina favoriter och därmed kommer jag inte heller lägga in bilder där. 
    för de e duktigt störande! Demon 

• Fröken Småland

Ooops,PMS-varning på sjukhusmamman . Men jag håller med, bildtråden är till för just bilder och inte en massa snack. Jag tycker inte att man skall vara rädd att lägga bilder både här i tråden OCH i bildtråden så kan man snacka här och använda bildtråden som ett arkiv för inspiration och tips

• galojj

Någon som vet hur det är med den klarblå basen...är det samma nyans som det klarblå toppsettet i canvas?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21