Cerclage?
Har inte satt upp bilden än eftersom vi inte har berättat för vänner eller familj om graviditeten, så jag går till min lilla låda och tittar :)
Vad spännande med 3D ultraljud! Har ni långt att åka?
Har inte satt upp bilden än eftersom vi inte har berättat för vänner eller familj om graviditeten, så jag går till min lilla låda och tittar :)
Vad spännande med 3D ultraljud! Har ni långt att åka?
Hej! Har ni blivit sövda eller fått ryggbedövning när cerklaget satts? Först sa de sövning men fick nu veta att rutinerna var att i första hand ge ryggbedövning. Hur är era erfarenheter? positivt/negativt med de olika metoderna? Har ngn av er Fragmin? tycker det verkar lite otäckt med fragmin i komb med ryggbedövning men bara man tar sprutan 12h innan op var de lugnt sa narkospersonalen jag pratade med. Vet inte varför men ryggbedövning känns lite otäckt tycker jag...
Snöboll: Lider med er! Fruktansvärt tragiskt...
Skickar en massa styrka till er!
Sitter på kvinnokliniken och inväntar inskrivning.
Skulle vara här klockan 8, kom in till uskan halv 10 och sitter just nu och väntar på att träffa ssk och två läkare.
La på tre timmar på bilen, men detta verkar ta hela dagen......
Drygt...
Blev opererad igår. Allt gick bra och cerklaget sitter på plats. Blev sövd då ryggbedövningen inte tog tillräckligt. Har pratat med läkaren idag och jag kommer få jobba, så länge det känns bra. :) vet inte om jag är glad eller inte. Såg fram emot att få vara hemma och ta det lugnt men samtidigt är det skönt att ha något att göra. Hur går det för er andra?