-
-
Hahaha seriöst? Brukar inte du stoppa in gömmor i muffen haha. Herrgud. Dåligt av läkaren att inte ta det på allvar direkt bara för dom inte "kan" göra misstag.
-
Är det nån härinne som har liite svårigheter med att kissa? Känns som man ibland inte kan "släppa till" haha. Nej va fan, vilken beskrivning haha. Känns märkligt iaf.
Sen ibland att det sticker till i tappen. Jag opererades för en 10 dagar sen så det är ju rätt nytt fortf dock. -
Hahahhahaha
-
Va skönt med fler som känner så.Dallis skrev 2010-09-20 09:56:31 följande:SÅ känner jag väldigt ofta. I mitt fall beror det nog på att Plutt trycker på blåsan och på så vis lurar mig. Det hände enstaka gånger tidigt i graviditeten också.
Efter min op (tror det var några veckor) stack det till väldigt ofta i tappen, speciellt när jag skulle kissa. Jag tog upp det med läkaren och fick rådet att lämna en urinodling om det inte gick över. Lämnade en odling och efter det så försvan det....
-
Det kommer gå jättefint imorgon! Ska tänka på dig.Schäfer skrev 2010-09-21 12:53:55 följande:Jo, på torsdag! Ska på narkoskonsultation imorgon och inskrivning... *nervös*
-
Imorgon, jag e förvirrad. I övermorgon menar jag så klart. Man blir förvirrad på dagarna i sjukskrivningen
-
Dallis: Oj va jobbigt med SD men skönt att du kan få bricanylsprutor så dom lugnar sig lite. Vilken vecka är du i nu? Sitter cerklaget fortf som det ska? Har du haft ont i tappen el kännt ngt av det?
Skönt att Plutt mår bra & har gott om vatten. Detta går bra ska du se. Kram om -
Jag har också BF i mars!
Ja det är olika vad läkarna säger, du får nog gå lite på din egen magkänsla med. Vissa säger helt sängliggandes medans andra säger "lev som vanligt" bara du undviker sex, orgasmer, bad & tunga lyft.
Jag hade ont ca en vecka, lite drygt efter dom satte mitt cerklage. Gör ont från & till med ibland men det är väl lite för man är helspänn på alla små saker som kan va något dåligt. Jag går ofta på tappkontroller så det gör att man kan känna sig lite lugnare denna ggr. -
Nån härinne som äter Omega-3? Isf vilken.