Cerclage?
tack snälla, sov gott och ha en trevlig helg
Slapptapparnas BFlista Vixan BF 28/10 Klipp 11/10 född: 2/11 i V 40+4 FruHellström BF 4/11 klipp 12/10 född:24/10 MeOnFire BF 4/11 Klipp 11/10 född:3/11 Melinda88 BF 19/11 Klipp 25/10 född:11/11 Mamma mys BF 27/12-11 klipp: 29/11 född:??? MiScHoOo Bf enligt rul 9 jan, snittas 27 dec Silverklar BF 24 jan 2012 klipp:??? född:??? Pupp BF 30/1,Snitt i början av januari född: 20/10 i v. 25+2 Trassel BF 15/2 -12 Klipp ??? född:??? Violatricolor BF 10/3-12 klipp???född:??? Becka81: BF 20/3-12 klipp??? född??? Lill Z BF 12/5-12 snitt i mitten av april
så knasigt det blev
Slapptapparnas BFlista
Vill dela med mig av en tråd jag startade 22 feb 2008 alltså mitt första sena missfall...
Hej på er. Jag har var gravid och fick ett ma i juli, fick skrapas. Efter 2 månader blev jag gravid igen. Blev glad att jag har passerat 3 månader. Under hela denna graviteten mådde jag dålig, spydde mycket blev inlagd 3 gånger och fick dropp.
Innan missfallet mådde jag inte heller så bra en onsdag åkte jag in till KK och dem sa att jag inte hade näring i kroppen och ville inte lägga in mig igen. Måndagen där på sa läkaren att jag var på gränsen till svält och ändå ville inte hon heller lägga in mig. Jag sa till henne att jag hade ont i magen och det vissade sig att jag hade sammandragningar och skulle hem och vila mig. Hade huvudvärk i ca 2 veckor.
På lördagen samma vecka började jag blödda och som jag har gjort det senaste 2 veckorna har jag ringt KK och dem sa vila, vi kan inte göra något, Så den dagen när jag blödde sa hon att jag skulle vila mig och då blev jag arg och sa nu får det vara någ. Hade kraftiga sammandragningar och blodet ökade. Läkaren sa att jag var öppen och att barnet hängde.
Fick massa smärtlindrig och efter flera timmar födde jag ett barn som klart inte klarade sig och vi har begravt den.
Nu har jag bröstmjölk vet inte hur jag ska bli av den. Det har varit jobbigt. Jag undrar har någon har haft samma beskymmer eller något liknande, har ni fått barn som har klarat sig, vad fick ni för behandling. Jag är ledsen och vill ha barn.
Har försökt att prata med läkaren om det för att få snittet i v 36 men han ville ta en nu ställning min bm vet att jag mår inte bra. Men deras mål att jag får en frisk barn som slipper neo. Fast min bm är glad att jag har kommit så långt och säger till mig det gör inget om barnet kommer nu. Har massa sammandragningar som är tätta. Ska försöka sova lite. Min man vaknade och hjälpte mig till sovrummet och gav mig bricanyl. Hoppas jag somnar snart
Måste bara fråga. Är det farligt för mitt barn om jag har regelbundna värk och ont i ryggen om jag inte åker in?