Cerclage?
Hej tjejer!
Ska vila mig lite sen kommer jag att läsa i kapp.
Igår fick jag cerklaget och har precis kommit hem.
Kram
Hej tjejer!
Ska vila mig lite sen kommer jag att läsa i kapp.
Igår fick jag cerklaget och har precis kommit hem.
Kram
Schäfer:
Tack för ditt svar. Mitt första barn föddes i vecka 23 & var död när han kom, pga vattnet hade gått & jag var helt öppen så det nya fostervattnet stannade ej kvar så hjärtat stannade på honom samma dag jag skulle föda ut honom.
Med min 2:a barn sattes akut cerclage i vecka 18, detta höll fram till vecka 26 då vattnet gick & det blev urakut snitt & min son föddes & vårdades på Neonatal i 5 månader & senare avled. Månaderna på Neo var fruktansvärda, resp, cpap, resp, cpap & ovissheten att leva dag för dag...
Jag förstår inte hur man ska kunna lita på ett planerat cerclage ska hålla bättre när man blivit så här trasig som människa i sitt tänkande. ![]()
Om ett planerat cerklage håller bättre eftersom den sätts in innan man börjat öppna sig!
Mitt höll fram tills de tog bort det och min son hotade att komma redan i v.22 men cerklaget höll mig stängd.
Måste bara säga att jag hatar att ge mig själv sprutor!!! HATAR DET!!!
Magda: Fick sms:et och jättetacksam,var lite orolig för dig
Hahahaha tror magen skulle uppskatta om även rumpan blev blå!!
Schäfer: Jag har normalt sätt den värsta sprutskräcken men på något sätt är moderinstinkten starkare än fobier för när jag tar sprutorna är jag helt fokuserad på bebisen,sen när jag tagit den så skakar jag och gråter lite eftersom jag tycker att det är läskigt med sprutor.