God Morgon!
Modesty: Stackars liten I och stackars gråtmilda modern! Förstår din reaktion men snart är det ju ingenting ni tänker på alls.
MiaB: Skönt att vara tillbaka, fast nu kanske det blir lite VAB-dagar igen... Hoppas, hoppas att det ordnar upp sig för er alla till fjäll-resan!
Mammaninna: Är det tungt för butiken att gå runt eller är det arbetsbördan/frånvaro från familjen som tär?
MK: Trevligt att bli uppvaktad! Duktig D!
Känns som det mesta och dom flesta går på dom sista dropparna bensin nu! Tänk vad vi alla kommer blomma upp och få energi när dom första riktiga vårtecknen kommer! Själv visualiserar jag första fika på trappen i vårsolen med fågelkvitter i öronen.. mmm...
Jag är så glad att jag slutar kl. 15.00 så jag missar eftermiddags-köerna. Kö-situationen på morgonen blir jag inte klok på alls, hittar inget mönster alls på var, när och varför köerna uppstår!
Var hos BM igår och allt ser bra ut, men det var som jag misstänkt, krabaten håller på att borra ner sig, känns liiiiite tidigt. Men den kommer nog volta runt igen, jag har ju inte ens planerat att överhuvudtaget tänka på vad som komma skall innan Modesty sätter igång April-maffian!