• Svar på tråden Aletråden nr 20
  • MamaKajsa

jag vet inte heller vem jag tror vinner ikväll.
    Spelat på en dubbel jag eg inte tror på, men eftersom det är så öppet och det gav goa pengar så hoppas jag att Jöback kommer etta eller tvåa och att Al Fakir kommer etta eller tvåa han med. Då blir det 10 100 spänn till MIG!!!

Hoppas alla har och haft en skön lördag

Max, Hugo, Leo, Axels mamma.
  • Castafiore

God Kväll!

Modesty: Nä, ingen längre övertid får man väl hoppas på!
    Ang RS-viruset så känns det som om folk har så bråttom ut och kan inte "bara vara hemma" och vara nyfödd ett tag. Bråttom, bråttom... som allt annat i samhället idag!
    MiaB: Skönt att pencillinet verkar, lite melodifestival på det också så blir nog allmän-läget finemang!
    Malle: Skönt att du som vanligt har en positiv inställning till livet!
    Verkligen underbart väder idag, men med tanke på att jag droppade i säng kl. 03.00 inatt efter mysig tjejkväll, tätt följt av hallucinationer, kramp i vaden och en katt som ville ha frukost 06.00 så spenderade jag större delen av förmiddagen i sängen.
    Sedan vart det kalas i Trollhättan, men nu är det melodifestival. Vet inte alls vem jag hejar på, tycker dom flesta är bra.
    Min kompis som är musiklärare i mellanstadiet har haft omröstning där samtliga elever röstade på Saade så där kanske man skulle satt en slant!
    Skönt att allt verkar ha gått bra med lille Gabbe också!
  • Josephine78

Min favorit vann i melodifestivalen, gillar hennes röst men gillar dock inte att titta på henne när hon sjunger..

Precis när hon vann så vaknade en gallskrikande Linnéa, jätte varm, tog en temp och den visade 39,8.. Hostar som en galning sådär helt plötsligt igen och upp kom en spya.. Inte nice, tror inte det är magsjuka utan är nog för att hon hostar samt att febern kom så hastigt och lustigt..

Sambon är inte hemma heller, han är med sin pappa i deras sommarstuga och grejar.. Kommer hem imorgon, kan ju hoppas att inget händer under natten..

Jaja, ligger i sängen och surfar, kollar på tv och lyssnar på en sovande liten dam..

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • Malleballebuse

Undra sa flundra om man ska fira det vackra vädret med att putsa några fönster.

• MiaB72
    Malle: Du är välkommen hit också

Gårdagens Mello - helt ok låt som vann, hade varit helt ok med Salem också fast de inte var mina favoriter men ändå helt ok Emil höll på Manboy såklart och Linus gillade Jessica Andersson och Pernilla *fniss* Jessica mest för att han tyckte att hon var fin, sötnosen

På onsdag fyller lillplutten 4 år och jag har presenttorka, en unge som har allt! Han ska få en ny säng och alla tillbehör till det men det tycker ju inte han är så jäkla kul så jag måste komma på nåt som han inte har som han vill ha
  • AnetteGunnarsson

hej hej
    nu e vi hos min pappa i bohushöjd igen o har hus o trädgård en vecka :)
    någon bra öppna förskola där det finns lite större barn också? Min dotter är 3 år, o sonen 1,5år.

och jo föresten någon som vet något om det ska byggas några slags parhus i bohus???
    såg det i en annons en gång men hittar det ingenstans på internet..??

• Malleballebuse

Anette: Bohus och Surte är för mig ett blankt papper

Mia: jag får nog erkänna min begränsning vad gäller förnsterputsning. Men nu ser det inte ut som om någon har spytt på rutorna längre, nu är de randiga istället.
    Det blir enligt vårtraditionen en som kan sådant som får komma hit och göra det på riktigt  lite senare.

• Malleballebuse

Nu är hunden och K nyklippta.
    K ser helt ok ut men hunden den stackars hunden ser ta mig tusan inte klok ut

Maria: skulle du ta med Adrian till öf i morgon?

• Josephine78

Godkväll tråden!

Anette: Kan inte heller hjälpa dig ang ngn öf i bohus, tyvärr!!

malle: Stackars hund Och dina fönster är nog snyggare än vad mina är iaf, här är dom hur smutsiga som helst samt att det finns lite hand avtryck här o där av små och stora fingrar/händer

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • Kyssen
    Zina skrev 2010-03-12 08:55:59 följande:
    OM man har lite barngrejor/kläder till övers, är det bytardagen eller tradera man bör satsa på?
    Jag kör på bytardagar när det gäller "vanliga kläder". Märken som POP, småfolk, katvig, idaT mm mm lägger jag ut på tradera, där får man mest för dem.

Hej föressten =).. är lite osynlig här känner jag, men jag läser iaf ibland.

Heja dig Zina, duktigt att loosa 15kg på två månader!!! Stor eloge!

Sen var det ungefär 100 saker till jag skulle kommentera, men det har jag redan glömt.

Vi var förövrigt i Säfsen i helgen och Ella premiäråkte i barnbacken med världens största hjälm och pjäxor som var 3 nummer förstora eftersom det var det minsta som fanns. Allt gick lysande och hon var stolt som en tupp när hon åkte knappliften helt själv!
Svar på tråden Aletråden nr 20