• Svar på tråden Aletråden nr 20
  • Modesty B

Å så var det bara 4 jobbdagar kvar...

• Kaninfarmen

Hittat hit....

Vi är nu inflyttade, maken utskriven, men inte till mkt hjälp. Men han piggnar väl på.

Sover otroligt skönt i nya huset, både jag och barnen. Älskar vår stora tomt och våra söta hönor.....

Katterna ber om att få gå ut, innan i det andra huset fick vi slänga ut dem varje dag.

Härligt!!

Har inte läst igenom alla sidor och kommer inta att hinna göra det heller.

Men jag är med nu....kram på er alla!!

• 79maria

Kaninfarmen: Härligt att vara inflyttad ordentligt nu

Adrian och Gabriels mamma
  • MamaKajsa

Men hallå, är alla ute i det vackra vädret???
    Förstår ni inte att ni måste skriva lite roliga grejer här på förmiddagarna så ni roar en stackars arbetande kvinna??

Max, Hugo, Leo, Axels mamma.
  • Ledilnaan

Nu börjar vi äntligen bli friska här hemma, är rädd för att det är RS-viruset som vi har haft, eftersom det håller i sig så länge, och ger hosta med slem.
    Så imorgon blir det dagis för barnen.

Vi har nu bestämt oss för att sälja volvon och husvagnen, kommer spara drygt 2000 i månaden då. Och så köper vi en Chrysler Grand Voyager -96, för 12000kr, så slipper vi lån. Känns rätt bra. Och om det blir mycket pengar över så ska vi försöka resa utomlands, har ju aldrig gjort det, varken jag eller min man.

MK: Hur går det med jobbet? Trivs du? Vad är det du jobbar med?

Kaninfarmen: Skönt att vara inflyttad, hoppas maken blir frisk snabbt nu. Här är vi nu nästan friska, så snart kan vi träffas och låta barnen leka lite.

Smyckis: Adam var 65 cm lång sist, på 4 månaders kontrollen. Kan tänka mig att han väger nästan 9 kg nu. Verkar som om vi har fått två små tjockisar.

Maria: Skönt att op gick bra. Vad var det de gjorde denna gången?

• Smyckis

Leidilnaan: men det är väl gott att de är tjocka å goa... bara mer att älska!!!

MK: kan glädja dig med en lilten incident jag gjorde utanför dagis... tur att alexander satt i babyskyddet. Skulle vända mig och och stänga grinden... råkade då fastna i låset och hängde som en trasa fast i låset. När jag väl fick loss mig så halkade jag på gruset och gjorde en fasligt fin split...   var nog många år sedan den satt så perfekt...spliten alltså!!!! {#lang_emotions_laughing} Är glad att ingen såg mig!!!!

Fast det e lite tomt här på FL överlag tycker jag.

• tjorvis80

Hejsvejs.. jag är här och smygläser lite.. Är hemma med Moa som har magsjuka. Eller... hon verkar inte så sjuk just nu. Hon kräktes ned hela vardagsrumsmattan igår - bra tyckte jag som äntligen fick en anledning att slänga ut den!

• Memoria

Nä här inne är lugnt sedan så många hänger på facebook istället. Kul det med fast jag saknar ändå pratet vi har själva i tråden, det som inte alla andra facebookare ser. Fast jag är ju inte heller den som direkt skriver ner sidorna på familjeliv.

• Memoria

Skulle ju kommentera lite också...

kaninfarmen. Skönt att vara på plats nu. Hoppas att maken snart blir sig själv igen. Hjälpte snacket med hans mamma?

Smyckis: Aj, det lät inte helt skönt! Tur att ingen såg

Maria: Va frisk och vårfräsch du såg ut när jag såg dig i morse. Du passar helt enkelt att vara gravid.

Ledilnaan: Hur kan man veta om det är RS? Jag tycker alla våra förskylningar slutar med slemhosta när den är på väg bort.

tjorvis: Blääk för kräk.... roligt att få köpa ny matta.

Svar på tråden Aletråden nr 20