• Svar på tråden Aletråden nr 20
  • fenurila K o L t

Vi sade så att vi har ju 2 år på oss att hitta ett befintligt eller att bygga ett nytt (om priserna går hand i hand) för då är det dags för Joel att börja skolan Huset var bättre på bild än IRL små rum och massor med vinklar och massor med mögel.
    Vi skall kika lite efter hus bakom Maden skolan bättre tomter där och nära till skolan utan för mycket bilvägar

Hoppas verkligen att alla som är sjuka blir friska snart.

Jag tänkte faktiskt ha en fika också då jag bara "drar" här hemma just nu skall kolla bara så vi inte har några sjuklingar här hemma. Det var ju ett jäkla tag sedan jag hade fika så det är väl på tiden att jag har det

Det riktigt suger om vissa regler
  • Modesty B

Hittade också hit!

Fy rackans va' trista köer det har börjat bli på eftermiddagarna, nu när det bara är ett körfält även norrut vid Bohus! Nu gäller det att försöka undvika att åka hem vid halv femtiden! Har inte så många jobbdagar kvar, dock...bara nästa vecka också!

Vi har numera en tandlös liten kille här hemma. Efter att gått hemma på parketten och med maximal otur lyckats ramla på mitt på munnen så blev det en tur till tandis och därmed utdragning av en framtand. Nu får han vara utan till han får ny i 6-7årsåldern. Kan meddela att jag med mina gravidhormoner i kroppen har gråtit floder över detta, medan han själv var ledsen ungefär en kvart...Men nu får mamma växa upp och sätta den här tanden i lite perspektiv. Det är ju inte direkt ett dödligt tillstånd...Men jag har så nojjan med tänder!

• Smyckis

Finns det någon bra kinamat ställe här i ale eller närmaste som inte är inne i stan??

• Smyckis

Modesty: ja nu liknar han ju en pirat ,,,,det kanske inte är så dåligt i deras värld!!! Fast det kanske inte är så kul för mamma men det kunde ju gått värre!

Ja fy bubblan för E45!!!

• MiaB72

Jag har jobbat idag härligt! Imorse trodde jag inte att jag skulle orka hela dagen, lite skakis och yr men till slut så gav det med sig och det gick riktigt bra
    C trodde att han var feberfri men febern kom tillbaka under eftermiddagen och nu är det Emils tur *suck* men då har det ju gått igenom hela familjen sen, han kom hem från skolan och frös och hade ont i huvudet och nu är han jättevarm tur att det är nu och inte nästa vecka då vi åker till fjällen nästa lördag.

Modesty: Åhh, stackarn! Tur iaf att det är mjölktänderna

• mammaninna

modesty: aj då! jag hade reagerat likadant! men man måste få vara ledsen när barnen gör illa sig, även om de inte mår så dåligt av det. jag har ju sörjt barnens ärr i pannan mest för det att jag klandrar mig själv, och för att de fick ont såklart men jag kan fortfarande vara ledsen för det trots att det numer är en fin del av dem.

usch!! är så deppig och nere idag! en sån dag man bara vill göra sig av med butiken och åka hem och dra täcket över huvet tur man vet att det går upp och ner hela tiden..

• MamaKajsa

*kramar om sjuka, tandlösa och deppiga*

själv är jag ganska nöjd efter att ha fått blombud till jobbet med tio röda rosor från maken{#lang_emotions_heart}. Härligt med bröllopsdag

Max, Hugo, Leo, Axels mamma.
  • MiaB72
    MK: Wow Grattis!!! Alltid kul med blomsterbud, han sköter sig

mammaninna: *skickar över några styrkekramar* för visst är det så att det går upp och ner så imorgon kommer det att kännas toppen igen!
Svar på tråden Aletråden nr 20