• Svar på tråden Aletråden nr 20
  • Modesty B

Malle: Ja, jag tänkte att det vore kul om den kom på Memorias födelsedag den 21 mars, eftersom hennes G kom på min födelsedag! Tror du bebben fattar det också? Men jag får väl vänta på den här skrutten- går till 17 april eller nåt!!! Är det 2 v över tiden man får gå utan att de sätter igång nåt?

• Pix

Modesty: 3 veckor tror jag om allt är ok.. Men så länge blir det nog inte!

• MiaB72

Tjenixen!

Äntligen helg även om det blir en helg som blir väldigt lugn då sjukdomarna härjar här, visst var det halsfluss på C och även på Emil så nu har de påbörjat sin penicillinkur. Detta har fått mig att inse att Linus måste ha haft detta när han var sjuk eftersom han var först ut men att där har det gått över utan medicin, får bara kolla så att han inte fortfarande har det, ska kolla med vc på måndag tänkte jag.

Modesty: Åhh, det närmar sig!! Spännande att se vad det är där inne

zina: Går ju som en dans för dig ju jätteduktig är du! Här har motivationen dalat med sjukdomar och alldeles för mycket att göra på jobbet, märker att jag har mycket sämre moral och äter sämre när jag har det stressigt på jobbet! Inte så konstigt kanske för det finns mindre tid till matlagning och det blir ofta de snabba lösningarna som inte alltid är det bästa. Men nu när jag börjar bli frisk så ska det börja motioneras!!

• Modesty B

Huuu, 3 v över tiden? Hujedamig, det får vi inte hoppas på i alla fall!!

Mia: Blä för halsflusselände!! Gott att du repat dig nu i alla fall!

Min kompis minsta har fått Rs-virus Var inte så lajbans, tydligen. Verkar vara ett riktigt "Rs-år".  Eller det kanske är lika mkt varje år? Dålig koll.

Skönt förresten att 79marias G verkar må bra, efter omständigheterna!!!

• Josephine78

Godmorgon {#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny} iga lördag!! Hoppas alla får en bra dag!

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • Modesty B

Verkligen toppenväder! Det är så gott när man hör droppandet: nu kan man inte bli av med snön fort nog, tycker jag! VÅR!!

Var ute på en promenix; inte snabbast i kommun direkt, men ååååh så härligt!
    Nu väntar fika! Life is good!

• fenurila K o L t

Här passade vi på att köpa målafärg till vardagsrummet samt lite tjafs på ikea också Hoppas alla får en skön kväll

Det riktigt suger om vissa regler
  • Malleballebuse

Här var det lugnt idag.
    Jag gissar att de flesta är eller har varit ute i det fina vädret, så också jag.
    Känner mig fortfarande ganska låg efter veckorna som varit men nu börjar det bli lite bättre och med tiden så ska väl själen, kroppen och tanken börja sammarbeta igen.

Nu blir det lite vin och grillad kyckling med rostade rotfrukter.
    Sen blir det Melodifestivalen för hela slanten.

• MiaB72

Här börjar familjen så sakta gå mot sitt normala, penicillinet verkar effektivt på C och Emil så snart är vi friska allihop *peppar peppar*

Snart är det dags för vestovivalen som Linus säger har lite svårt att bestämma mig för vem jag tycker är bäst så det blir nog vem som är bäst på scen ikväll!

Svar på tråden Aletråden nr 20