• Svar på tråden Aletråden nr 20
  • 79maria

Hej hej!
    Har inte hunnit läsa ikapp, men gör det imorgon tänkte jag
    Vill bara meddela att allt gått bra med op och Gabriel är ganska nöjd med livet. Har ont när smärtlindringen "tar slut" men det går snabbt över med lite nya dunderkurer. Ovant också att se honom nu för han ser annorlunda ut!!! Men, man vänjer sig snabbt

Malle: ja, jag tänkte ta med Adrian till öf imorgon. Funderar på Älvängen...

Adrian och Gabriels mamma
  • Smyckis

gomorgon allihopa!

här är allt bra.. ja  nästan... Andreas är lite småsnorig och Alexander sover än!!! Något mamma tycker om att han sover då han vaknat kl. 5 både lödagr å söndag<!
     I fredags fick Alexander sin 2:a vaccination vilket gick bra... ingen feber eller så. han väger 8660 gr och är 65 cm lång.Man ser en tydlig nedgång på hans  egna viktkurva!!!

79Maria: skönt att det gick bra med Gabriel och tack å lov för dunderkurer!!!

Nån som vet någpt bra solarie..... behöver lite färg innn vi åker iväg... är ju 2 månader dit bara. just nu bländar jag alla jag möter!!!{#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_cool}

• Josephine78
    AnetteGunnarsson skrev 2010-03-15 09:07:33 följande:
    det är väl i nol de flesta går på öppna förskolan här eller?vilka dagar o tider e det?
    Japp dom flesta går i Nol, där har dom öppet måndagar och torsdagar 9-12
    Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • Josephine78
    smyckis:  Sedär ja Han växer ju och mår bra så lite nergång på sin vikt kurva gör nog inget.. Linnéa vägde ju 9960 på sin 1 års kontroll haha haha.. Och det är ju bara lite mer än 1 kg mer än din lille som är yngre
  • Josephine78

Här fortsätter sjukstugan så jag ringde bvc idag, fick en tid till läkaren 16.30 idag, ska bli skönt att få komma dit så dom kan titta vad det kan vara

• Den lilla onda

Hej!
    Varit på ÖF och knäckt Lillis. Nu sover hon i sin Juniorsäng! Hon beslutade i torsdags att det var dags att slänga ut spjälsängen och ta juniorsängen. I samma veva slutade hon med blöja på eftermiddagarna. Hennes motto "våga vägra vara bebis".

Bär av mot staden i em, måste fixa pass till Lillis. Kanske ta en latte med...{#lang_emotions_innocent}

• fenurila K o L t

Smyckis: Jag gillar Sportlife då deras solarier är mycket effektiva

Här har man en sjuk Ebba igen hon var hemma hela förra veckan och gick idag till dagis men de ringde vid 12 och då satt skruttan och storgrät och hade ont i örat. Men med nässprej och film i mammas och pappas säng så är allt frid och fröjd igen

Det riktigt suger om vissa regler
Svar på tråden Aletråden nr 20