• MammaVeronika

Bebisar i Borås hösten 2010

Hej!

Då har vi nu blivit några som ska ha bebis i borås hösten 2010. Så nu är det dax att slå ihop våra trådar till en då det började bli rörigt med alla trådar.

Ja nu är vi som sagt några med bf hösten 2010 som dragit igång en egen mammagrupp. Dem flesta har bf i augusti/september så vi tänkte hålla ihop nu och längta, vänta, tjata, och gnälla av oss ihop

Vi tänkte försöka hålla ihop och lära känna varandra lite bättre så man kan fortsätta umgås även när dem små har anlänt. Så en hel del fikastunder och kanske lite pysseldagar hoppas vi få ihop. Försöka ses lite regelbundet.

Vi är ju ett gäng som precis har börjat löra känna varandra men vi hoppas ju på att fler hittar hit såklart

Så alla med bf i höst, kom igen, nu tjatar vi på

Home is where my heart is
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-11 21:19
    Här är vår bf-tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-11 21:20
    Länken då med ja www.familjeliv.se/Forum-11-263/m51317715.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010
  • cizza
    Lilla JJ skrev 2010-03-22 20:57:40 följande:
    Har packat det bästa humöret God kväll tjejer! Själv har jag haft ont i magen idag Ett tag gjorde det så ont att jag trodde att jag skulle behöva åka tillbaka till jobbet som patient. Som tur var så visade det sig att det inte var något med bebis. Utan det var annat som behövde ut. Har ärligt talat aldrig haft så ont i magen pg det innan.
    Jag känner igen det var hos läkaren men han sa att jag bara var förstoppad och det gjorde så ont

det är bra t bästa humöret *tummen upp*

så fika i morgon alla med gravid mage Alla hittar? har nummer? adress?
    Är lite dåligt med parkering utanför huset precis men det går att ställa sig längs med gatan. Så ni vet
  • Lilla JJ

Idag har jag fått en annan mening med frasen "en spark i skrevet". Har nån som sparkar inifrån

• cizza
    Lilla JJ skrev 2010-03-22 22:19:51 följande:
    Idag har jag fått en annan mening med frasen "en spark i skrevet". Har nån som sparkar inifrån
    Va mysigt min tar det väldigt lugnt men den har pekat ut sig några tillfällen då den vill ha uppmärksamhet men det kommer väl oftare längre fram
  • Lilla JJ

Jadå bara dom senaste dagarna har den blivit mycket mer aktiv. Så det kommer garanterat. Sen är det väl väldigt olika hur tidigt man känner och hur mycket.
    JAg kände ju redan tidigt att det rörde på sig där inne.

Nu är det natti natti så jag kommer upp till jobbet imorgon igen.

• cizza
    sofia charlotta skrev 2010-03-22 19:56:17 följande:
    Jag talade för snabbt utan att tänka mig för.. kan ju inte alls imorgon =( Bytte bort tiden idag till imorgon för att vi skulle till läkaren!! Skit oxå!!!
    Nej va tråkigt .-( Men då måste vi boka in en dag sen efter denna fikan nån gång du kan
    Vi får helt enkelt ta fikan hemma hos dig nästa gång då måste du ju va  *haha*
  • cizza
    sofia charlotta skrev 2010-03-22 19:56:17 följande:
    Jag talade för snabbt utan att tänka mig för.. kan ju inte alls imorgon =( Bytte bort tiden idag till imorgon för att vi skulle till läkaren!! Skit oxå!!!
    förra inlägget blev väldigt felstavat då inte alla tangenter hänger med :-S
    Nej va tråkigt Men då måste vi boka in en dag sen efter denna fikan nån gång du kan
    Vi får helt enkelt ta fikan hemma hos dig nästa gång då måste du ju va med och då kan du inte vara upptagen   *haha*
  • tindratindra

Hej allihopa.
    Nu ska jag iväg på jobbet. Vi ses ikväll!
    Kram

• Annahp

Hej! Jag ska få en liten till beräknat till 30e spetember 2010. får jag vara med här? :)
    Har en liten Alva på 15 månader och hade en grupp här då och det var toppen att umgås och fika både innan och efter lillan kom. :)

Kram från Annah

• J K
    cizza skrev 2010-03-22 22:13:46 följande:
    Alla hittar? har nummer? adress?  
    Jag borde väl hitta, men jag skulle åka med Veronika (MammaVeronika), men hon verkar inte varit online på flera dagar. Vet du vilken närmaste busshållplats är annars? Så får vi se om jag hittar därifrån, eller något, haha. (Är kass på både stadsbussar och stadsdelar i Borås). Har nog aldrig varit på Sjöbo. :P
  • J K
    Annahp skrev 2010-03-23 08:33:10 följande:
    Hej! Jag ska få en liten till beräknat till 30e spetember 2010. får jag vara med här? :) Har en liten Alva på 15 månader och hade en grupp här då och det var toppen att umgås och fika både innan och efter lillan kom. :) Kram från Annah
    Hej hej, och massa grattis! :) Klart du får vara med här. :) Kram.
Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010