• MammaVeronika

Bebisar i Borås hösten 2010

Hej!

Då har vi nu blivit några som ska ha bebis i borås hösten 2010. Så nu är det dax att slå ihop våra trådar till en då det började bli rörigt med alla trådar.

Ja nu är vi som sagt några med bf hösten 2010 som dragit igång en egen mammagrupp. Dem flesta har bf i augusti/september så vi tänkte hålla ihop nu och längta, vänta, tjata, och gnälla av oss ihop

Vi tänkte försöka hålla ihop och lära känna varandra lite bättre så man kan fortsätta umgås även när dem små har anlänt. Så en hel del fikastunder och kanske lite pysseldagar hoppas vi få ihop. Försöka ses lite regelbundet.

Vi är ju ett gäng som precis har börjat löra känna varandra men vi hoppas ju på att fler hittar hit såklart

Så alla med bf i höst, kom igen, nu tjatar vi på

Home is where my heart is
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-11 21:19
    Här är vår bf-tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-11 21:20
    Länken då med ja www.familjeliv.se/Forum-11-263/m51317715.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010
  • Lilla JJ

Jag är väl mest less och oengagerad över hela alltet idag. Inte bara de extra kilo som jag fått. Även om de är jobbiga så finns det ju inte mycket jag kan göra åt vikten förrän om ca 6 månader så det är bara att acceptera och föörsöka stå emot så gott det går. Lär bli många långpromenader med vovve och bebis i höst

Skönt i alla fall att nån skriver lite uppmuntrande ord.

• J K

Kikar in här snabbt för att meddela att jag måste lämna tillbaka det mobila bredbandet jag lånat av min killes Farföräldrar. Så jag vet inte när jag kommer kunna sitta här nästa gång. Förhoppningsvis söndag eller måndag åtminstone. Kram på er!

• J K
    J K skrev 2010-03-18 15:03:03 följande:
    Kikar in här snabbt för att meddela att jag måste lämna tillbaka det mobila bredbandet jag lånat av min killes Farföräldrar. Så jag vet inte när jag kommer kunna sitta här nästa gång. Förhoppningsvis söndag eller måndag åtminstone. Kram på er!
    Vi har alltså nyss flyttat och har inget internet än, hehe. :)
  • cizza
    J K skrev 2010-03-18 15:03:03 följande:
    Jag förstår ;) men som sagt du har mitt mobilnummer här på tråden så det är bara att sms om du inte fått tillbaka bredband innan tisdagen om du ska med på fikat =)
  • MammaVeronika

powerpill: om du får möjlighet att kika in här igen så gåt det jättebra med 17:45 vid resecentrum... inboxar dig mitt mobilnummer med så vi hittar varandra... kommer i en vit passat kombi iaf hihi

• MammaVeronika

Nu har vi precis varit nere och skrivit på papprena för lägenhetsförsäljningen, 160 000 fick vi när dem budat klart så vi är nöjda skönt att veta att någon tar över å så...

• Smurfis82

litet kort så ni vet att jag lever, har fortsatt att gått på kl 5 till jobbet så nu e jag helt genom trött men i dag tog jag helg så i morgon kommer de ett längre inlägg. kram

Mamma till skrutten Gustav
  • MammaVeronika

Inte konstigt du är trött då! jag är helt slut när jag sliter mig ur sängen vid 10-tiden... puh!

• sofia charlotta

Jobbigt med sötsuget och kilona! JAg har mest frukt och salladssug.. Knäppt eftersom jag är en godisgris i vanliga fall.. har lyckats klara att bara öka 1 kg än så länge men jag tappade en del när jag mådde illa i 6 veckor, så nu är jag glad att det är borta iallafall!

Nån mer som har ökat mycket i vikt? Jag gick upp 16 kg i förra grav och då kom han ändå i v 33.. tänk om jag hade gått tiden ut!!! Nu ska jag försöka hålla kilona nere för det va drygt att gå ner allt måste jag säga...

• sofia charlotta
    MammaVeronika skrev 2010-03-18 19:33:03 följande:
    Inte konstigt du är trött då! jag är helt slut när jag sliter mig ur sängen vid 10-tiden... puh!
    Jag är ganska morgonpigg (måste va för sonen vaknar vid 6 på morgonen), men på kvällen däremot.. SKulle kunna somna kl 21 varje kväll =)

Idag tog jag en prommis vid 19 så nu känner jag mig lite piggare =) *tips*
Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010