-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vad har ni för kupstorlek på bh?
-
inte lätt ATT hitta 75 heller
Achillea skrev 2010-03-16 13:38:41 följande:70 DD, inte lätt att få tag på bhar i den storleken, syftar då på omfånget -
jag har 80 H och det är inte lätt att hitta varken bh:ar eller bikini överdelar..Har ändå gått ner 28 kg..Så ja får säga som expediten i bh butiken sa..:- du fyller iaf yt bh:arna
jag älskar min hylla och man ska va stolt över sig själv :)
Men ja förstår de som har problem med tung byst.. -
mm men hur lätt är d att vara stolt över sig själv då man t.e.x är på badhus med dottern.. så fort hon far under vatten så måste hon tas upp på 1 sek.. å varje gång så ramlar brösten ut...bull bakerskan skrev 2010-03-19 02:32:39 följande:jag har 80 H och det är inte lätt att hitta varken bh:ar eller bikini överdelar..Har ändå gått ner 28 kg..Så ja får säga som expediten i bh butiken sa..:- du fyller iaf yt bh:arna jag älskar min hylla och man ska va stolt över sig själv :) Men ja förstår de som har problem med tung byst..
sen då man har bh har inte hittat nån i min strlk så måste man helatiden fara å fixa under bh och vid kanten vid bh.. så inte brösten hoppar ut.!!!!!!!!!!!! -
Tips till :i want a kid : triumpf tex har ju den strl & även Lindex kan ha nått fåtal. Hade den ett tag under viktnedgången.
-
Har 75F, blir att jag handlar bh:ar på Triumph, har bra utbud även i större stl.
Ett tips till er som letar badkläder, kedjan Details har både underkläder samt badkläder, finns även på nätet: www.details.se/default.asp -
undra om de kan bli 1000 röster
-
Jag har 70 E.Det är lite trist för jag kan inte gå in på typ lindex eller h&m och köpa en bh.Jag måste in på Twillfit och Triumph för att hitta bh.Svårt att få tag på en push up i den storleken oxå.Men jag är nöjd med mina bröst:)
-
95 A är inte heller lätt.... :-IAchillea skrev 2010-03-16 13:38:41 följande:70 DD, inte lätt att få tag på bhar i den storleken, syftar då på omfånget
-
Bra websida! Sist jag var in på Triumph hade de inte en enda BH i min storlek (85H). Twilfit hade däremot och bra service fick jag med!timri skrev 2010-03-19 14:34:26 följande:Har 75F, blir att jag handlar bh:ar på Triumph, har bra utbud även i större stl.Ett tips till er som letar badkläder, kedjan Details har både underkläder samt badkläder, finns även på nätet: www.details.se/default.asp
-
75DD enligt de som kan mäta. Men har 80D på de flesta BH:ar i lådan även om båda storlekarna passar.