• llinaa

Vad har ni för kupstorlek på bh?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har ni för kupstorlek på bh?
  • I have a kid

inte lätt ATT hitta 75 heller

Achillea skrev 2010-03-16 13:38:41 följande:
    70 DD, inte lätt att få tag på bhar i den storleken, syftar då på omfånget
  • bull bakerskan

jag har 80 H och det är inte lätt att hitta varken bh:ar eller bikini överdelar..Har ändå gått ner 28 kg..Så ja får säga som expediten i bh butiken sa..:- du fyller iaf yt bh:arna{#lang_emotions_smile}   jag älskar  min hylla och man ska va stolt över sig själv :)
    Men ja förstår de som har problem med tung byst..

• I have a kid
    bull bakerskan skrev 2010-03-19 02:32:39 följande:
    jag har 80 H och det är inte lätt att hitta varken bh:ar eller bikini överdelar..Har ändå gått ner 28 kg..Så ja får säga som expediten i bh butiken sa..:- du fyller iaf yt bh:arna   jag älskar  min hylla och man ska va stolt över sig själv :) Men ja förstår de som har problem med tung byst..
    mm men hur lätt är d att vara stolt över sig själv då man t.e.x är på badhus med dottern.. så fort hon far under vatten så måste hon tas upp på 1 sek.. å varje gång så ramlar brösten ut...

sen då man har bh  har inte hittat nån  i min strlk så  måste man helatiden fara å fixa under bh och vid kanten vid bh.. så inte brösten hoppar ut.!!!!!!!!!!!!
  • timri

Har 75F, blir att jag handlar bh:ar på Triumph, har bra utbud även i större stl.

Ett tips till er som letar badkläder, kedjan Details har både underkläder samt badkläder, finns även på nätet: www.details.se/default.asp

• brünnhilde
    Achillea skrev 2010-03-16 13:38:41 följande:
    70 DD, inte lätt att få tag på bhar i den storleken, syftar då på omfånget
    95 A är inte heller lätt.... :-I
  • Trollsländan
    timri skrev 2010-03-19 14:34:26 följande:
    Har 75F, blir att jag handlar bh:ar på Triumph, har bra utbud även i större stl.Ett tips till er som letar badkläder, kedjan Details har både underkläder samt badkläder, finns även på nätet: www.details.se/default.asp
    Bra websida! Sist jag var in på Triumph hade de inte en enda BH i min storlek (85H). Twilfit hade däremot och bra service fick jag med!
Svar på tråden Vad har ni för kupstorlek på bh?