-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vad har ni för kupstorlek på bh?
-
Ja då är det en annan sak förståsOneesan skrev 2010-03-15 10:09:34 följande:Jag har ingen Change i närheten och dte är alltid trevligt att kunna prova innan man köper, så det är att ta fram gamla trogna symaskinen. Men det är ju så när man har storleken som gud glömde, eller affärerna iaf
Vi kommer snart flytta så att jag inte har Change i närheten, men jag har beställt på nätet så många gånger så jag känner att jag har bra koll nu
Sen får jag planera in underklädesshopping när jag är och hälsar på mina föräldrar helt enkelt
Nej, 65 överlag är ju en helt omöjlig storlek, sen blir det såklart värre ju större kupstorlek man har dessutom. -
80g
-
Liten B-kupa. Men (85-)90, vilket brukar vara lite svårt att hitta...
Klädestillverkarna verkar inte anse att man kan ha relativt små bröst och vara bred över ryggen samtidigt...
Har testat det där med att köpa en kupstorlek större, men det funkar inte för mig, då mina är på den nedre gränsen för B-kupa. C fyller de inte upp. Vanliga kläder köper jag oftast XL, 42-44, eller 22 i byxor. :/
-
70E sist jag köpte bh
-
Under grav, och efter D eller DD. Innan hade jag nog C tror jag. Med ungefär 85 som omkrets.
-
80 H har jag.
-
65-70L
Helt omöjligt att få tag på, så symaskinen är min bäste vän.
-
D
-
Jo, har tänkt göra det någon gång. Men det blir liksom aldrig av. Har A-kupa (tror jag i alla fall) så det är ju inte riktigt lika kinkigt med stöd som för någon mer storbystad, jag får ju inte ont i ryggen eller så av en dålig, eller ingen, bh. Väldigt praktiskt med små bröst tycker jag, är mycket nöjd.La Lola skrev 2010-03-14 20:32:58 följande:Tipsar om att gå till en riktig underklädesaffär o ta reda på vilken storlek man egentligen har.
-
70-75 C