-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vad har ni för kupstorlek på bh?
-
Testa en minimizer-Bh för att undvika glip.Jeanette69 skrev 2010-03-15 09:23:58 följande:Intressant tråd! Undrar också var ni andra köper era behåar? Och var köper ni era toppar/tröjor/överdelar? Jag har 80E i vanliga butiker men provade behå på Change en gång och då fick jag 75G (???). Äger inga toppar/blusar med knappar då jag avskyr att det glipar mellan knapparna. Och modet med en söm som ska vara under brösten fungerar ju aldrig då sömmen alltid hamnar mitt på.
-
Jag har 65K och brukar antingen köpa på Sallyochsara.com eller på bravissimo.com eller som jag nyligen upptäckt så köper jag större omkrets på kappahl och syr in dem och sparar på det viset flera hundra kronorJeanette69 skrev 2010-03-15 09:23:58 följande:Intressant tråd! Undrar också var ni andra köper era behåar? Och var köper ni era toppar/tröjor/överdelar? Jag har 80E i vanliga butiker men provade behå på Change en gång och då fick jag 75G (???). Äger inga toppar/blusar med knappar då jag avskyr att det glipar mellan knapparna. Och modet med en söm som ska vara under brösten fungerar ju aldrig då sömmen alltid hamnar mitt på.
På bravissimo.com finns kläder för storbystade också -
efter graviditeten får jag använda dd-kupa. har faktiskt beställt mina nya bhar från Bonprix och de är kanon!
-
Eller så kan man köpa större omkrets och sy om demPumpkin skrev 2010-03-15 09:54:57 följande:Eller så handlar man på Change, de har bra priser!
-
80DD eller 80E.
-
eller beställa från bonprixOneesan skrev 2010-03-15 09:58:05 följande:Eller så kan man köpa större omkrets och sy om dem
kanonbra priser och alla möjligt och "omöjliga" storlekar. fick tag på 4 st bhar för drygt 300 inkl.frakt
-
Ja, sy om kan man också göra
Det är dock jag alldeles för lat för
-
Tack för alla tips om behå-affärer och även kläder för storbystade! Har också handlat ett och annat plagg för storväxta på KappAhl men har aldrig lyckats få dem bra.
-
Inte min, men det är inte många affärer som har 65K i sortimentetPhlippan87 skrev 2010-03-15 10:00:47 följande:eller beställa från bonprix kanonbra priser och alla möjligt och "omöjliga" storlekar. fick tag på 4 st bhar för drygt 300 inkl.frakt
-
Jag har ingen Change i närheten och dte är alltid trevligt att kunna prova innan man köper, så det är att ta fram gamla trogna symaskinen. Men det är ju så när man har storleken som gud glömde, eller affärerna iafPumpkin skrev 2010-03-15 10:06:22 följande:Ja, sy om kan man också göra Det är dock jag alldeles för lat för