-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vad har ni för kupstorlek på bh?
-
Här har det pendlat väldigt, var sjuk en period och gick ner så mkt i vikt att jag behövde aa, eller behövde väl ingen bh alls egentligen
..nu är det B som gäller sen jag gått upp 10kg
Däremot glömmer jag aldrig när jag fått mitt andra barn och amningsbehåarna som var gigantiska efter första barnet inte passade alls utan jag fick ta ena armen under brösten, som stöd och gå iväg och köpa mig en sån stadig sportbehå med DD-kupa, såg inte naturligt ut på mig!
Såg ut som en förstorning som gått riktigt snett..å fy fasen så ont det gjorde! -
Vilken? :-PT M skrev 2010-03-14 22:26:09 följande:65H har jag. Äntligen har jag hittat en fantastisk butik med lite ovanligare storlekar (men som jag förstått det börjar det dock bli allt vanligare ), och som dessutom är snygga bh:ar. De har ofta reor, och alltid medlemsrabatt. Jag har köpt fler bh:ar det senaste året än vad jag gjort under hela mitt liv, banne mig. Är helt frälst!
-
70 C-D beroende på bh´n.
-
75g-h
-
Ja eller snarare kanske 70 DD-E.Madja82 skrev 2010-03-15 01:31:46 följande:så istället för tex 75c ska man testa 70d? Är det så du menar
-
75B/C beroende på BH-modellnu,,,,,förut 70G(gjort en bröstreducering)
-
Innan jag fick dottern hade jag 75B, nu 80C.
-
D-kupa. Håller på att gå ner i vikt, så jag hoppas att titsen minskar i storlek de också. Hade C-kupa innan graviditet och viktuppgång.
-
75c
-
65/70 F