men... det är väl en Kiwi du ska ha...?? då borde den ju inte skadas... Kiwis kan inte få horn o svans... dom bara blir lite ludna... =p o nej... inget huvud som tittar ut än... =p men däremot tror jag att jag börjar få värkar igen... eldimini: hihi... varför får du inga bra poäng då...?? stressar du upp dej för mycket...?? om du har för bråttom i spelet så missar man massor... försök istället att ta det lugn så ser man fler möjligheter... o utnyttja hint-knappen... =p
Nej, jag vet inte... Jag är väl för långsam :P Men hur är det med extragrejerna man kan "köpa", är det någon där som är extra bra att satsa på?
Jag tycker att det är skiiittråkigt. Spelade det förr men ledsnade BIG TIME! Men nu ska jag kika på Go´kväll, där dom ska göra om en kvinna. Jag älskar sånt.
min sambo är elak... han är fasen det... han undrade om jag var ljusskygg... o då påstod jag att jag var det... då tyckte han att då kan jag ju inte ha dataskärmen igång... o så stängde han av den... när jag satt o spelade bejeweled...!!!!
haha... nej... då blir jag ju ensamstående mamma... o det är ju nästan ännu värre enligt fl's sätt att se det... snälla fru u: kan du inte ändra din text lite...?? varenda gg jag kollar så ser det ut som Svanen bor i hjärtat o inte Svaren bor i hjärtat...
haha... jo... jag försöker få våran bebis att gå med på att det är dags... men bm på förlossningen sa att jag hade börjat att mogna iaf... =) så som sagt... hoppas på helgen...
Tur det, man ska ju inte skaffa barn om man är omogen.
haha... jag menar det... det är ju positivt att dom bedömer att man börjat mogna... haha...
Fast å andra sidan. Det är nästan lite väl sent att börja mogna efter BF. Det måste ju innebära att du var omogen när ni gjorde barnet, är det en särskilt bra grund att stå på som förälder egentligen?