Inlägg från: Denebola |Visa alla inlägg
  • Denebola

För oss pladdriga.

t0va skrev 2010-03-20 17:34:08 följande:
    jo det är gott, men vi åt pizza 2 gånger i veckan. Funderar på något laxliknande bara in i ugnen det med. Jag hatar att välja mat, är så dåligt på att komma på roliga saker.
    Igår (och samma blir det i kväll) åt jag ugnsbakade rotfrukter (potatis, morot, palsternacka), strax innan det var klart så hävde jag på kikärter så de fick bli varma också. Gott och enkelt =) Sen kan man ju ha någon röra till som sås om man vill.
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • Denebola
    t0va skrev 2010-03-20 17:58:25 följande:
    låter mums.. nu blev jag sugen på ungsstekt falukorv och mos... men sambon hatar det, får se om jag kan övertala honom om att han får stekt falukorv istället. Alla gör ju kladdkaka idag, jag vill oxå.
    Men korv är ju cancerframkallande {#lang_emotions_yell} www.familjeliv.se/Forum-5-72/m51473389.html
  • Denebola
    t0va skrev 2010-03-20 18:09:59 följande:
    nope, men ost av någon anledning är jag överkänslig mot. Sambon däremot är lite känslig mot laktos, men inte så vi måste lägga om kosten som tur är. jaha, nu har jag letat fram recept på kladdkaka och skrivit upp det på inköpslistan.... FL är ONDA!!!!
    Förlåt för min onda påverkan {#lang_emotions_demon}{#lang_emotions_djavulsk}
  • Denebola
    Fru U skrev 2010-03-20 18:38:45 följande:
    Jag gillar stekt falukorv, falukorv i ugn osv men min gubbe tycker knappt det är mat. Han går med på ugnsstekt falukorv med tomat, lök o annat men det får inte bli för ofta (typ 3-4ggr/år) Makaroner är inte heller mat enligt honom. Tss, säger jag till det - jag åt det jättemycket i tonåren och jag mådde hur bra som helst (*håller fingrarna i kors*, fast det är nog taskigt att skylla det på makaronerna ) Vad gör ni andra ikväll då? Här är ovanligt dött ju. Själv ska jag njuta av ett bad och sen äta himmalavad pizza a la mamma (dvs en pizza med tjock botten o mycket fyllning, liknar nog mer paj en pizza )
    Mycket fyllning ska det vara på pizza, helst en massa grönsaker

Jag och min kompis ska snart sätta oss och kolla på Sagan om ringen-dokumentär på ca 3 h, så jag kommer nog vara frånvarande till i morgon.
  • Denebola
    Diverse skrev 2010-03-21 11:37:47 följande:
    Det har den inte.
    Är du säker? Det känns som att det sitter en flodhäst på mitt huvud {#lang_emotions_yell}
  • Denebola

Nytt high score! Woho! Något som inte går åt pipsvängen i dag i alla fall...

• Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-21 13:10:11 följande:
    vad har du för high score nu då...??
    151 200
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-21 13:14:52 följande:
    hihi... då har du bättre än min moster...   men jag leder ju över henne o tyvärr så slog du inte mitt... =p
    Vad var det du hade nu igen? Måste veta vad jag ska sikta på att slå {#lang_emotions_djavulsk}
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-21 13:48:39 följande:
    hihi... Eldimini: nu har jag nytt rekord... =p  211,000 
    Mäh {#lang_emotions_yell}
  • Denebola

Rackarns vad ni pladdrar på. Aja, tänkte bara titta in och säga god morgon

Svar på tråden För oss pladdriga.