Inlägg från: Denebola |Visa alla inlägg
  • Denebola
    t0va skrev 2010-04-16 12:31:53 följande:
    Var något om en resturang la bajs i maten eller något sånt... olla tallrikar osv.
    Blöh {#lang_emotions_throwup}
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • Denebola
    t0va skrev 2010-04-16 12:33:41 följande:
    ojsan jag hittade en annan...www.familjeliv.se/Forum-5-98/m52000025.html Är det avundsjukan som är framme igen? Vem f-n bryr sig lixom... min svärmor ringde hyresvärden åt oss för jag inte orkade och sambon hade möte... fast vi är kanske bortskämda små ungjävlar också...
    Ja... Det är väl jättebra, förutsatt att dottern vill att mamman ska hjälpa henne, och hade hon inte velat det så hade hon kanske inte sagt till sin mamma att hon tänkte skaffa p-piller.
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-04-21 18:32:05 följande:
    tjejer... nu ligger det ett par bilder till på Isabelle i mitt galleri...
    Sicken fin liten plutt {#lang_emotions_sunny} {#lang_emotions_flower}
  • Denebola
    t0va skrev 2010-04-22 20:15:59 följande:
    dagens I-landsproblem... www.aftonbladet.se/brollopet/article6999626.a... Jag vill gärna bli hämtad i mitt föräldrahem av riddare på vita hästar och sen rida till kyrkan och min hane gör samma sak. :D CuteElliz: är som min hane, han är söt när han sover men inte lika söt när han är hyper och inte kan sova...
    Hmm. De har ju redan kört med amerikanska traditioner gällande förlovningsring, så varför inte göra det till ett amerikanskt bröllop helt och hållet? :P
  • Denebola
    t0va skrev 2010-04-23 16:20:01 följande:
    Gucciväska då? Det har jag läst här är alla honors dröm
    Jag tyckte att det stod "alla horors dröm" {#lang_emotions_surprised}

Tyckte att det var lite väl magstarkt att kalla Isabelle det {#lang_emotions_sealed}
  • Denebola
    t0va skrev 2010-04-23 17:29:46 följande:
    lol... jo, jag har en policy att inte kalla folk jag inte träffat för horor i alla fall ;) Ska försöka tänka på det när våran ploppar ur, är nog inte det bästa att säga "åh, så söt vår lilla hora är" Antar att man ringer soc då ;)
    Ja, det är nog bäst att du försöker hålla dig ifrån att säga det *nickar allvarligt*
  • Denebola
    t0va skrev 2010-04-23 19:54:46 följande:
    nej, det är väl så att små barn inte förstår ironi.. små barn och FL-medlemmar... det är lite kul att jag tycker det är större andel folk här som inte förstår ironi, jämfört med adhd och aspergerforumet jag jobbar med. För en del i just de diagnoserna är att man kan ha så svårt att förstå skriven text och ironi i allmänhet. Min sambo har väldigt svårt att förstå ironi, men han är en stjärna jämfört med många här. Kanske något jag kan forska vidare på...
    Det kan ju bara betyda en sak. Att det springer omkring en massa odiagnosticerade ADHD-mänskor där ute. {#lang_emotions_ghost}
  • Denebola
    t0va skrev 2010-04-23 20:13:51 följande:
    guuuud så läskigt, massa odiagnostiserade jag... att inte världen gått under än
    OMG massa t0vor överallt, fast utan att man vet om det?! Nu blir jag skraj!
    Fru U skrev 2010-04-23 20:15:28 följande:
    Dags för middag. Kokt potatis, kokt falukorv o pepparrotssås, mums. (intresseklubben antecknar)
    Jag ska äta ugnsrostade rotfrukter, lövbiff och smörstekta champinjoner. Lite fancy för en gångs skull. Men jag är ingen stor köttätare heller. Utan en liten omnivor. Nä, nu försökte jag vara alldeles för rolig.

Kokt falukorv?!?! {#lang_emotions_surprised}
  • Denebola
    Fru U skrev 2010-04-23 20:36:55 följande:
    Kokt falukorv = klassisk husmanskost tillsammans med potäter o pepparrotssås mumsfilibaba rotfrukter är jag ingen älskare av men lövbiff e gott, särskilt med persiljesmör
    Jag förstår mig visserligen inte på korv överhuvudtaget.

Jag hade potatiscravings igår Tur att det är så billigt
Svar på tråden För oss pladdriga.