-
jag är lite fladdrig idag... eller typ ofta :DCuteElliz skrev 2010-03-23 21:08:22 följande:ehm... tror jag börjar se lite galet... kanske borde använda mina glasögon... haha... när jag såg den här tråden i mina favoriter läste jag det som för oss fladdriga... haha...
-
Denebola skrev 2010-03-23 21:19:16 följande:Hon tycker väl att ni andra är för normala...
Om naveln börjar bli grundare betyder det att kiwin äter upp mig innefrån? Bör jag starta en tråd och fråga om jag kommer dö eller om jag ska ringa ambulans... tänk om min navel bara försvinner hur ska jag då kunna andas när jag badar, eller var jag ingen val nu igen, så svårt när man inte har koll på alla sina jag ;) -
sant :DDenebola skrev 2010-03-23 21:48:35 följande:Hellre det än sladdriga, eller?
-
normal... går det att äta?Fru U skrev 2010-03-23 21:59:54 följande:Vem är normal? Har vi fått in en hermelin bland katterna o kaninerna? *springer o gömmer mig*
nej sova var det jag skulle pyssla med, godnatt. -
Stackare... men se till att elefanten ploppar ut... så svårt kan det väl iten vara?
Nu är jag hemma igen efter 12 timmars permission. Var jättetrevligt i filipstad och tjata lite med min vän jag inte sett på 1.5¨år. Blev ett babyskydd också, ser jättefint ut och sitter bra i fram i bilen. måste kolla bak också orkade inte stå och fjanta nu.
Fick en dyna till rullstolen också av min vän, en som är snäll mot rumpan så nu hoppas jag att jag kan sitta lite längre utan att få sån grym smärta.
Gick superbra att köra, visserligen hade jag ont men skallen mådde bra så det var så skönt att komma ut ett tag. Är trött nu och ska däcka i sängen om ett tag. -
Precis, för då är det kanske bättre att sättas igång än att ha så superont.CuteElliz skrev 2010-03-24 22:18:54 följande:jo... har tänkt ringa förlossningen imorrn om inte elefanten kommer i natt... ringa dit o berätta hur ont jag har hela tiden o att jag inte står ut längre... är ändå inne på övertid så...
Hoppas att det går smidigt nu för dig. *kram* -
whiee... då hoppas vi att det är pågång nu :)
-
ja precis, för det är väl våran bebis också? ;)bluebird skrev 2010-03-25 08:58:22 följande:Ja, för som VI har väntat.
glöm inte att uppdatera www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51467686.html -
Precis, allt ditt är mitt är väl mentaliteten på FL, och allt mitt som du vill ha är också mitt ;)bluebird skrev 2010-03-25 09:06:16 följande:Klart det är våran bebis/flodhäst.
Nu ska jag ta och vila en stund fick superont i magen när vi skulle stanna på statoil, och höll på att svimma där inne. Säkert bara en urinvägsinfektion så det blir att jaga bm och kolla.
Lyckades få in babyskyddet i baksätet också, trodde inte det för igår lyckades jag inte. Men det är skönt att det funkar både fram och bak. Vill inte ha bas egentligen för jag litar inte på en sån så det var en chansning nu som gick hem :)
Vi satte fast en av sambons nallebjörnar igår och den satt riktigt bra jag gjorde testet "vända uppochner och skaka" och det blev godkänt, har hört att det är så man ska göra ;) -
Jättegrattis till er. :D
Det blev en stor en ändå :)