Inlägg från: t0va |Visa alla inlägg
  • t0va

För oss pladdriga.

Wicked witch skrev 2010-03-20 23:07:15 följande:
    jadu, vi har en direktlinje till soc, tror jag ska ta och ringa åt dig... läskigt om de har egna åsikter och hittar på saker... tänk om de får för sig att inte välja den väg som du förhoppningsvis redan bestämt. Min unge ska bli fotbollsproffs, så jag är lite orolig nu över att den är i v18 men inte har börjat sparka något ordentligt, är ganska övertygad om att jag kände den igår men det var inga fotbollsparkar. Tur att jag ska träffa kuratorn på mvc om en vecka, måste verkligen ta upp detta. Tänk om det gud förbjude blir en estet av den, eller kanske datornörd utan bollsinne? *ryser*
  • t0va
    Wicked witch skrev 2010-03-20 23:16:14 följande:
    Mm, själv har jag tänkt att mina barn ska hålla på med schack eller nå't där det inte finns någon skaderisk och det inte heller behöver  bli en massa skjutsande. De kan ju träna online hemifrån! Men nädå, den stora rider och vill börja med karate! Den lilla är lite latare och sitter gärna hemma framför tv:n så där kanske jag kan lyckas...
    Men tänk om de åker på turnering, få en kung kastad i pannan kan orsaka sår, och om de får för sig att peta upp pjäserna i näsan, en bonde i näsan är nog ingen höjdare ;)
  • t0va
    My Girls skrev 2010-03-20 23:26:18 följande:
    redan ringt, jag har fixat ett automatiskt system nu som upptäcker dåliga föräldrar och skickar ett larm direkt till soc. Den här gången verkade det fungera. :D

Men smörgåsrån är ju inte mat, fyy...
  • t0va
    Diverse skrev 2010-03-21 11:37:47 följande:
    Det har den inte.
    ingen ordning alls... Ska vi ta och åka dit och hoppa lite på magen så den ploppar ut? ;)
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-21 12:32:55 följande:
    haha... jag känner igen det där... i början av mitt illamående så var det frukt i massor som gällde...   det var banan, äpple o vindruvor... sen gick det över till citron... o sen till clementiner... o sen till såna där goda pesetos o salmingar o salta sillar... haha... sen har jag fått sug efter choklad istället... men nu är det mest glass som gäller... igen... =p o förresten... nej... ingen bebis... bara inte var hemma på hela dagen igår...
    *suck* det är ingen ordning på dig alls ju... hoppas du reklamerar eller kräver ersättning för sen leverans. :D
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-21 12:42:33 följande:
    haha... jo... eller så säger jag att sambon får ta hand om den... =p  allt är ju hans fel iaf... haha... men kan tillägga att nu jäklar ska här testas knep... =p  färdknäppen har testats... fick höra att man skulle äta kebabpizza efter det så ska försöka få sambon att gå med på att köpa pizza idag... =p  o så ska jag städa sovrummet o vika tvätt o lyssna på musik... så nu ska här testas... hoppas banne mej att ungen kommer nu...!!!! är trött på att ha ont i kroppen o är förbannat trött på att vara gravid...
    Lycka till... jag hade kunnat skrämma ut den men risken är stor att den väljer att stanna kvar förevigt då ;)
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-21 12:48:56 följande:
    haha... då ska vi inte testa det då... =p  haha... men tack för erbjudandet...
    fast om ni provat färdknäppen så kanske bebis såg din man, eller vem det nu var som hjälpte till, och blev rädd. För det vet du väl att bebisen ser sånt om man har sex redan från första sekund som den blir till. För bebisar behöver inte ens ha ögonen öppna för att se sånt ;)
  • t0va

jupp, är ju skidor på tv. min kiwi älskar ju sport har jag bestämt. Tänkte få den att sparka lite. Sen äter jag frukost också, jag är så duktig som har fått i mig en hel stor smörgås, apelsin och te. Blir nog guldstjärna :D

• t0va

GHAAA!! nu får man inte svara om man inte dubbel eller trippelkollat så ingen annan svarat något liknande medans man skrivit sitt svar. Så trött jag blir på alla FL-idioter.
    Inte f-n tänker jag skriva ett svar och sen uppdatera och kolla så ingen svarat något liknande innan jag postar. Tror jag återgår till mitt pappersarbete. Känns vettigare att prata med CSN än vissa här.

• t0va

Jag måste helt klart spela in ljudet från komentatorerna på svts skidor. För nu är det lopp igen och nu måste det vara sparkar som känns. Trodde det först var byxlinningen som tryckte men jag flyttade den och det fortsätter. :D

Är nog en sportnörd ändå {#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden För oss pladdriga.