För oss pladdriga.
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()

hihi... nytt rekord i det beroendeframkallande spelet...
haha... 235,650 är mitt nya rekord...
hmm... tråden dog... 
jo, jag fastnade i en tråd... "öhh... hur ska jag se skillnad på den här saken till min vagn" Lixom det tog mig 1 minut att gå in på tillverkarens hemsida klicka på produkter och sen delen... Är inte första gången, letar inte folk på tillverkarnas hemsida för att hitta manualer till sina prylar? Elelr varför ska man när sånna som jag letar upp det åt dem...

men nu ska jag äta upp min yougurt och sen försöka sova, ska köra hanen till praktiken imorgon och sen till hjälpmedelscentrum och se om klåparna har fått rätt del till rullstolen så jag slipper tappa hjulen. Fast en vän sa att jag nog har behov av att krama pelare nu när jag är gravid så jag ska ha kvar fästena där hjulen lossnar.
För när hjulen börjar lossna så har jag letat upp en pelare och kramar den så jag står på 2 hjul så hanen kan trycka till andra hjulet ordentligt. Är ganska mysigt att krama pelare på ica. Ett tips om ni inte har testat ;)