För oss pladdriga.
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.
titta vad jag hittade http://www.alltombarn.se/namn/ovanliga-namn-1.21513
Jag gav sambon länken på msn och hans kommentar var "Får väl bli det så du kommer ihåg vad ungen heter." han har så stora förhoppningar på mig :D
Måste i alla fall se till att det blir kiwi i mellannamn... det är ju så sött namn tycker jag.
Nu ska jag ta och vila en stund och sen ta några kartonger, måste bara bestämma i villken ände jag ska börja. Finns så mycket att packa, eller jag kanske ska fixa lite mat först och vila sen.
Hanen verkar bli sen ikväll.. villken suprise så jag får väl tina lite köttfärssås. Köpte färsk pasta för någon dag sedan, tänkte se om det går ner lättare än torkade varianter. Eller ja jag måste väga mig först det var länge sedan. Borde gått upp för nu har jag ätit massor ett par dagar. :D
Sambon har bytt stil när det gäller mitt ätande, och nu klappar han mig på huvudet och ger mig kramar och uppmuntrande ord när jag äter massor, lite som med ett litet barn... men jag är ju som ett barn rent mentalt också ;)
Försökte förhandla mig till att bli mutad om jag åt men där gick gränsen.
wow, ja jag hade inte en aning om att folk heter Kiwi, har skämtat om att det kan ju vara sött att döpa till men trodde inte man fick heta sånt. Det blir helt klart att fundera vidare på. Och den här söta bilden gör det ju inte lättare... får hoppas att den har ett skydd för näbben så den inte sticks i magen ;)
http://news.nationalgeographic.com/news/2006/02/images/060217_kiwi.jpg
lol, fick svar från hemtjänsthandläggaren om maten
"
haha... ja... det kanske skulle vara så då... döp ungen till kiwi du...
o föreslå för handläggaren att själv äta av maten från hemtjänsten ett tag för o se hur bra den är... det finns massa forskning som påpekar att den är näringsfattig...
Snälla, kan ni inte sätta er i en ring och tycka väldigt, väldigt illa om SAS tillsammans med mig?