• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-23 18:30:04 följande:
    haha... jo... jag såg det också... men så är det ju... en gg i veckan nollas det o man får börja om... men det är då det är extra kul att spela mycket för att få ett högt rekord så det blir svårt för min moster att slå det... t0va: jag kom o tänka på en sak... ifrågasätt varför ni ska behöva betala telefonräkningen om tele2 ändå inte kan fullgöra sin uppgift att leverera en telefontjänst... ni betalar ju ändå för att folk ska kunna ringa er också... så hade jag varit er hade jag sagt att varför ska jag behöva betala för telefonen om de ändå aldrig kan se till att telefonen verkligen funkar... om folk inte kan komma fram till er så beror det ju inte på själva telefonen utan på telefonlinjen...
    Aha, det var alltså med mening. Då slipper jag vara tjurig över det {#lang_emotions_tongue_out}
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-23 18:33:16 följande:
    Aha, det var alltså med mening. Då slipper jag vara tjurig över det
    japp... varje tisdag så börjar en ny turnering... o därför nollas alla high score...

men nu ska jag gå o lägga mej... skapligt övertrött just nu... =/
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-23 18:39:55 följande:
    japp... varje tisdag så börjar en ny turnering... o därför nollas alla high score... men nu ska jag gå o lägga mej... skapligt övertrött just nu... =/
    God natt {#lang_emotions_nalle}
  • Fru U

Hatar SAS, hatar att flyga Jag kunde flyga förr trots rädsla då det går att gå in o boka sittplats men så bytte di jävlarna plan till ett miniplan och placerade mig längst bak, vid fönstret. Yeha. *hata SAS*

Svaren bor i hjärtat
  • Denebola
    Fru U skrev 2010-03-23 18:57:37 följande:
    Hatar SAS, hatar att flyga Jag kunde flyga förr trots rädsla då det går att gå in o boka sittplats men så bytte di jävlarna plan till ett miniplan och placerade mig längst bak, vid fönstret. Yeha. *hata SAS*
    Haha, tack för dina sympatier
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-23 18:30:04 följande:
     t0va: jag kom o tänka på en sak... ifrågasätt varför ni ska behöva betala telefonräkningen om tele2 ändå inte kan fullgöra sin uppgift att leverera en telefontjänst... ni betalar ju ändå för att folk ska kunna ringa er också... så hade jag varit er hade jag sagt att varför ska jag behöva betala för telefonen om de ändå aldrig kan se till att telefonen verkligen funkar... om folk inte kan komma fram till er så beror det ju inte på själva telefonen utan på telefonlinjen...
    Precis, när vi skaffade skiten så bråka det jättelänga och då fick vi ersättning till mobilerna så vi kunde ringa. Men sambon får bråka med det där han är duktig på att skälla :D
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-23 18:42:58 följande:
    God natt
    haha... så illa var det inte... inte än iaf... =p
    t0va skrev 2010-03-23 19:38:14 följande:
    Precis, när vi skaffade skiten så bråka det jättelänga och då fick vi ersättning till mobilerna så vi kunde ringa. Men sambon får bråka med det där han är duktig på att skälla :D
    haha... ok... ja, men då kan man ju tycka att de borde sett till att fixa skiten... men men... jag hade comviq förr... men sen en dag så gick inte alla mess fram... mailade då o undrade om det kunde bero på att sim-kortet var slitet... för då hade jag haft samma sim-kort i ungefär fem sex år... så då fick jag instruktioner på hur jag skulle göra för att byta sim-kortet... när jag väl gjort det så strulade det igen... fick fortfarande inte alla sms... mailade då o frågade vad det kunde bero på... när två veckor gått utan ett knyst från dom blev jag förbannad o ordnade överflyttning av numret till telia istället...
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-23 20:03:38 följande:
    haha... ok... ja, men då kan man ju tycka att de borde sett till att fixa skiten... men men... jag hade comviq förr... men sen en dag så gick inte alla mess fram... mailade då o undrade om det kunde bero på att sim-kortet var slitet... för då hade jag haft samma sim-kort i ungefär fem sex år... så då fick jag instruktioner på hur jag skulle göra för att byta sim-kortet... när jag väl gjort det så strulade det igen... fick fortfarande inte alla sms... mailade då o frågade vad det kunde bero på... när två veckor gått utan ett knyst från dom blev jag förbannad o ordnade överflyttning av numret till telia istället...
    intressant för mina sms går inte fram alla gånger men jag har frågat men de knde inte svara. Så nu dubbelkollar jag att det gått iväg och har de inte gjort det så startar jag om telefonen så funkar det.
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-23 20:12:51 följande:
    intressant för mina sms går inte fram alla gånger men jag har frågat men de knde inte svara. Så nu dubbelkollar jag att det gått iväg och har de inte gjort det så startar jag om telefonen så funkar det.
    ok... ja, som sagt... min första tanke var ju att mitt sim-kort var utslitet... men eftersom det fortsatte även efter att jag fått ett nytt så är det klart man undrar... o när jag då inte fick ngt svar... tror det gick två eller tre veckor innan jag blev förbannad o pratade med telia om att flytta över numret till dem istället...
  • Fru U

Min telefon skickar ofta sms både två o tre gånger. Hopplöst.

(iofs så använder jag den knappt ändå, jag är omodern )

Svaren bor i hjärtat
Svar på tråden För oss pladdriga.