• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • CuteElliz
    My Girls skrev 2010-03-21 13:36:29 följande:
    Åååh goa tjejer det finns på fl Hoppet har fått en nytändning.  Stirrar på Elliz mage Hur känns det? Tänk om h*n kommer 30:e ? Nja, det kanske är lite för lång tid dit.... då ska vi ha kalas. Längtar så. Snacka knäpp jag har gått och blivit. Första påsken snart, sa jag igår...helt plötsligt satt och och smågrät När jag funderade på kalas blev jag fuktig i ögonen.... å så fortsätter det.  Julen...hi hi, inte ett öga torrt ett tag.
    haha... vad har hänt då...??

ja, den 30 är lite väl sent... den 28 blir jag igångsatt om inte bebis kommit än...

säker på att du inte är gravid...?? {#lang_emotions_surprised}  haha... ungefär så där kan jag känna mej ibland också... fast inte riktigt med första påsken o så alltså... snarare att om man kollar på ngt tv-program så kan tårarna komma...

men ibland räcker det med att sambon låter irriterad för att jag ska börja gråta... {#lang_emotions_embarassed}  o då brukar han bara sucka lite (han försöker att inte låta mej märka det, men det gör jag ju ändå) o sen kommer det oftast ett: är du extra känslig idag...??

o ibland är det ju helt hopplöst... då kanske han försöker trösta mej o då blir det bara ännu värre... haha... o ibland vill jag bli tröstad men då gör han inget o då tjuter jag en stund till... {#lang_emotions_embarassed}  gillar inte det där med att tappa kontrollen så snabbt... =/
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-21 13:48:39 följande:
    hihi... Eldimini: nu har jag nytt rekord... =p  211,000 
    Mäh {#lang_emotions_yell}
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • My Girls
    CuteElliz skrev 2010-03-21 13:40:47 följande:
    haha... vad har hänt då...?? ja, den 30 är lite väl sent... den 28 blir jag igångsatt om inte bebis kommit än... säker på att du inte är gravid...??   haha... ungefär så där kan jag känna mej ibland också... fast inte riktigt med första påsken o så alltså... snarare att om man kollar på ngt tv-program så kan tårarna komma... men ibland räcker det med att sambon låter irriterad för att jag ska börja gråta...   o då brukar han bara sucka lite (han försöker att inte låta mej märka det, men det gör jag ju ändå) o sen kommer det oftast ett: är du extra känslig idag...?? o ibland är det ju helt hopplöst... då kanske han försöker trösta mej o då blir det bara ännu värre... haha... o ibland vill jag bli tröstad men då gör han inget o då tjuter jag en stund till...   gillar inte det där med att tappa kontrollen så snabbt... =/
    Upptäckte bara att det är sällsynt, men det går att få stöd kring snittfrågor bla istället för att mötas med "DU SKA FÖRSÖKA!!" Inte så revolutionerande men men, det räckte för att göra min dag då jag brukar diskutera lite kring den frågan och fascineras av fientligheten.... men jag tror det säger mer om de själv...
    Nja, då ska det vara olycksfall i arbetet och första var mer än väl planerad. Man ska aldrig säga aldrig, men det är inget vi gått in aktivt för. Tänkte, men jag fick kalla fötter så nu är jag "normal" igen. 
    Bara lite fascinerad kring hur mycket känslor som väcks då och då
    If you want things to be different, perhaps the answer is to become different yourself.
  • t0va

GHAAA!! nu får man inte svara om man inte dubbel eller trippelkollat så ingen annan svarat något liknande medans man skrivit sitt svar. Så trött jag blir på alla FL-idioter.
    Inte f-n tänker jag skriva ett svar och sen uppdatera och kolla så ingen svarat något liknande innan jag postar. Tror jag återgår till mitt pappersarbete. Känns vettigare att prata med CSN än vissa här.

• Fru U

Mitt ynka rekord är bara drygt 147 000

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

Jag har sett en hel del trådar där det faktiskt ges stöd runt frågan om ks och inte bara "du vet ju hur ungen kommer ut, duger inte det-bli inte gravid! o så en arg smileygubbe"

Svaren bor i hjärtat
  • t0va

Jag måste helt klart spela in ljudet från komentatorerna på svts skidor. För nu är det lopp igen och nu måste det vara sparkar som känns. Trodde det först var byxlinningen som tryckte men jag flyttade den och det fortsätter. :D

Är nog en sportnörd ändå {#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden För oss pladdriga.