För oss pladdriga.
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()
haha... ungefär så där kan jag känna mej ibland också... fast inte riktigt med första påsken o så alltså... snarare att om man kollar på ngt tv-program så kan tårarna komma...
o då brukar han bara sucka lite (han försöker att inte låta mej märka det, men det gör jag ju ändå) o sen kommer det oftast ett: är du extra känslig idag...??
gillar inte det där med att tappa kontrollen så snabbt... =/
hihi... Eldimini: nu har jag nytt rekord... =p 211,000

nej... nu ska jag städa...
tråkigt, men nödvändigt...
GHAAA!! nu får man inte svara om man inte dubbel eller trippelkollat så ingen annan svarat något liknande medans man skrivit sitt svar. Så trött jag blir på alla FL-idioter.
Inte f-n tänker jag skriva ett svar och sen uppdatera och kolla så ingen svarat något liknande innan jag postar. Tror jag återgår till mitt pappersarbete. Känns vettigare att prata med CSN än vissa här.
Mitt ynka rekord är bara drygt 147 000
Jag har sett en hel del trådar där det faktiskt ges stöd runt frågan om ks och inte bara "du vet ju hur ungen kommer ut, duger inte det-bli inte gravid! o så en arg smileygubbe"
Jag måste helt klart spela in ljudet från komentatorerna på svts skidor. För nu är det lopp igen och nu måste det vara sparkar som känns. Trodde det först var byxlinningen som tryckte men jag flyttade den och det fortsätter. :D
Är nog en sportnörd ändå