• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • Denebola

Nytt high score! Woho! Något som inte går åt pipsvängen i dag i alla fall...

Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-21 13:06:32 följande:
    fast om ni provat färdknäppen så kanske bebis såg din man, eller vem det nu var som hjälpte till, och blev rädd. För det vet du väl att bebisen ser sånt om man har sex redan från första sekund som den blir till. För bebisar behöver inte ens ha ögonen öppna för att se sånt ;)
    haha... så sant...   får väl hoppas på att bebis vill komma ut i natt eller imorrn... =p

sambon blir glad om han slipper jobba över påsk iaf... men det konstaterade jag att det slipper han i vilket fall som helst nu... men istället kommer den stackaren få stå ut med två vädurar i familjen...   haha... om bebis kommit innan den 20 så hade det blivit en fisk... o då hade jag fått vara ensam vädur i familjen... haha...
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-21 13:07:11 följande:
    Nytt high score! Woho! Något som inte går åt pipsvängen i dag i alla fall...
    vad har du för high score nu då...??
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-21 13:10:11 följande:
    vad har du för high score nu då...??
    151 200
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-21 13:12:40 följande:
    151 200
    hihi... då har du bättre än min moster...   men jag leder ju över henne o tyvärr så slog du inte mitt... =p
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-21 13:14:52 följande:
    hihi... då har du bättre än min moster...   men jag leder ju över henne o tyvärr så slog du inte mitt... =p
    Vad var det du hade nu igen? Måste veta vad jag ska sikta på att slå {#lang_emotions_djavulsk}
  • My Girls

Åååh goa tjejer det finns på fl Hoppet har fått en nytändning. 

Stirrar på Elliz mage Hur känns det? Tänk om h*n kommer 30:e ? Nja, det kanske är lite för lång tid dit.... då ska vi ha kalas. Längtar så. Snacka knäpp jag har gått och blivit. Första påsken snart, sa jag igår...helt plötsligt satt och och smågrät
    När jag funderade på kalas blev jag fuktig i ögonen.... å så fortsätter det. 
    Julen...hi hi, inte ett öga torrt ett tag.
    If you want things to be different, perhaps the answer is to become different yourself.
  • t0va

jupp, är ju skidor på tv. min kiwi älskar ju sport har jag bestämt. Tänkte få den att sparka lite. Sen äter jag frukost också, jag är så duktig som har fått i mig en hel stor smörgås, apelsin och te. Blir nog guldstjärna :D

Svar på tråden För oss pladdriga.