Inlägg från: Bellevue |Visa alla inlägg
  • Bellevue

Traderatråden nr 16

AochJsMamma skrev 2010-03-31 11:58:41 följande:
    ..och jag fick blott 220 spänn eller liknande för mitt helt nya..surar. nypris 500
    ...och jag fick bara 109.- för mitt lite beggade boardman-set :(
  • Bellevue

Åhej å hå, bara hoppar in sådär! Hoppas det är ok.

Kan ni vara gulliga och uppdatera nicklistan? Alla ni är inte med där :)

• Bellevue
    Viktorsmamma skrev 2010-04-01 22:08:04 följande:
    www.tradera.com/-Po-p-rod-SKALJACKA-VAR-JACKA-vindjacka-strl-80-Po p-Polarn-auktion_302774_109544618 testar igen
    Vad har du för nick på tradera?
  • Bellevue
    Viktorsmamma skrev 2010-04-02 20:38:37 följande:
    Nu ligger den vita jackan ute på tradera =) Bilderna gör den inte rättvis tyvärr men la ut den köp nu för ynkliga 199 kr=) då bör jag bli av med den iaf=) 
    Superfin jacka!

Ni verkar allihop ha mindre barn än min yngsta. Han drar 98/104 och det verkar ingen av er sälja.
  • Bellevue
    Grodan33 skrev 2010-04-06 14:00:26 följande:
    Okej jag chansar då?! om jag törs det är mest meandi sen lite katvig molo mm.
    Vad har du för nick på t?
  • Bellevue
    Tettan skrev 2010-04-09 08:47:02 följande:
    Fast det är ju lite konstigt att bjuda på en auktion om man vet att man ska på semester...
    Det är det väl helt ok att göra om man vet att man har tillgång till dator med uppkoppling och har med sig bankdosan...
  • Bellevue
    Pumanprinsen skrev 2010-04-09 10:19:24 följande:
    Jo så klart men Tettan menar ju att kontigt att bjuda på en auktion när man har semester men sen inte kan betala pga, då ska man inte buda från första början. Hon har iaf svarar att hon ska betala helgen som kommer. Får väl se då, ingen betalning till måndag så lägger jag neg direkt.
    Ja jättekonstigt, om man känner att man måste handla fast man vet att man inte har möjlighet att betala direkt behöver man nog terapi mot traderaberoende...haha, och vem behöver inte det

Den här tråden är inte bra för plånboken kan jag säga :)

Och har ni tänkt på att nu när det är så trögt med bud så är det ju lättare att göra klipp. Förutom på tex pop, skaljackor och ws.jackor då...klart ni har tänkt på det :)
  • Bellevue
    AnnaFreja skrev 2010-04-12 10:28:15 följande:
    jag har en liten fråga. jag har sett att folk pratar om att lägga ut kläder på facebook? finns det någon tråd där eller är jag helt ute och cyklar???
    Nu blev jag nyfiken också
Svar på tråden Traderatråden nr 16