Inlägg från: Bellevue |Visa alla inlägg
  • Bellevue

Traderatråden nr 16

x karin76 skrev 2010-08-18 11:13:09 följande:
    Kan tillägga att jag brukar försöka få portot att hamna precis under någon portogräns, så man får så mycket kläder som möjligt för portot. Det är ju ganska meningslöst att göra ett paket med två saker som väger totalt 110 gram. Bättre då med två separata som väger 55 gram. Eller fem plagg som väger 520 gram, då kanske det är bättre med fyra plagg som väger 480..
    Det blir för mycket jobb tyvärr, platsbristen är akut och jag börjar två skolor nu :)
  • Bellevue
    Xgirl83 skrev 2010-09-04 23:02:27 följande:
    Japp, samma här. Skickade härom dagen en fråga om innermått till en säljare och fick då till svar att "Det är svårt att mäta skor själv, men skosulan mäter..." Det är inte svårt att mäta, men man behöver en mätare. Verkar ju vara många som inte har det, men jag tycker det är guld värt att ha som småbarnsförälder, och kostar inte mycket heller.
    Eller, som nån här tipsade om förut, så använder man ett sugrör som man sticker ner i skon och sen mäter man på sugröret isf i skon
  • Bellevue
    Pixxi skrev 2010-09-05 21:33:06 följande:
    Hoppas jag verkligen inte... att det är dåliga tradera tider Jag fick ut mina 30 auktioner nyss... kika gärna
    Kan du mäta Vikingkängorna är du snäll?
  • Bellevue
    Pixxi skrev 2010-09-06 16:36:06 följande:
    Japp., fixar det direkt,. har bara glömt Lägger ut det i auktionen.
    Tack!
  • Bellevue
    Pixxi skrev 2010-09-06 16:36:06 följande:
    Japp., fixar det direkt,. har bara glömt Lägger ut det i auktionen.
    Äsch, en cm för små
  • Bellevue
    Bellevue skrev 2010-09-08 10:10:45 följande:
    Jag har norpat två köp-nu av dig, betalar om en liten stund Solig
    Eller så betalar jag direkt jag fått mail från dig med kontonummer...hahaha
  • Bellevue

Jag är inte så hemma på Pops kläder, är det speciella windstopper man kan fästa i skaljackorna? Eller går det med alla ws?
    Sonen har en brun skaljacka i strl 98/104 och till den köpte jag den här
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx
    Kommer det att funka? Har jag betalat för myket pengar för ws?

Tacksam för svar!

• Bellevue
    Bellevue skrev 2010-09-09 08:00:27 följande:
    Jag är inte så hemma på Pops kläder, är det speciella windstopper man kan fästa i skaljackorna? Eller går det med alla ws?
    Sonen har en brun skaljacka i strl 98/104 och till den köpte jag den här
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    Kommer det att funka? Har jag betalat för myket pengar för ws?

Tacksam för svar!
    Nån som vill/kan svara?

Snääääälla Solig
  • Bellevue
    h80 skrev 2010-09-09 14:55:10 följande:
    jag är inte säker, men jag tror inte att alla ws går att fästa. De slutade med den funktionen för några år sen. Dottern har en skajacka från 08 o en ws från 08 o de går inte att fästa i varandra
    Ok. Jag vet ju inte nåt om hur olika årsmodeller ser ut, men i den bruna jackan sitter det dragkedjor för att fästa en fleece i, får väl prova mig fram.

Vad tycker du om priset på fleecen i länken då?
Svar på tråden Traderatråden nr 16