-
Hmmm, minns nu att nån någon sagt(här i tråden?) att upp till en viss storlek är dom ganska små men sen blir dom stora? Eller var det ws det gällde? Min son som blev två i januari har en ws i strl 98 som sitter precis på honom. Har tyvärr ingen aning om hur lång han är men han är större än de flesta andra tvååringar.Tullemi skrev 2010-05-02 20:23:57 följande:Oj, nu måste jag protestera lite . Milea är som sagt 93 cm lång och hennes 92:a var såpass liten att den fick säljas av på Tradera, inte en chans att hon kunde ha den längre. -
Jag är tveksam till om E kan ha sin hela sommaren, har budat hem en i stl 104.StaffenAssar skrev 2010-05-02 20:59:56 följande:Min son är drygt tre år och ligger precis mitt på medelkurvan, var 96 cm i januari, och ws stl 98 sitter super på honom och kommer definitivt att räcka hela sommaren och kanske hösten med, han har haft den sedan i höstas. Men har ingen aning om större storlekar tyvärr...
Hmmm, måste pallra mig iväg och mäta honom. Han väger iaf 15,5 kilo ungefär. Vad väger din son? -
Tror det här är samma modell. Vann den till sonen idag, ska bli intressant och se hur den är i storlekenBellevue skrev 2010-05-02 20:05:54 följande:Brukar Pops jackor vara stora? Venn ju den här och idag kom dottern hem och fick prova den.... www.tradera.com/Po-p-Pop-Skaljacka-m-fleece-s... Hon har 152 i vanliga fall, den här kunde hon tälta i!!! Är den för kall för att funka som vinterjacka?
www.tradera.com/POP-jacka-med-avtagbar-fleece-auktion_302810_111778369 -
Ok, nu blev jag ännu mer nyfiken på min sons längd. Men han är nog inte lika lång som din för han är en smula knubbig :)StaffenAssar skrev 2010-05-02 22:10:43 följande:Han vägde i januari 16 kg men gick sedan ner till 15 pga lång magsjuka, så han väger nog 15,5 nu han med, kanske 16 igen.
Usch, stackarn! Inte kul nånstans med magsjuka :( -
Usch, vad jag handlade på t igår...en smula ångest har jag även om det inte är nåt jag ångrar direkt. Har betalt allt utom en jag väntar besked om samfrakt från så det känns skänt iaf.
Nu skulle jag behöva spärra mig själv från att handla på en månad....glömmer hela tiden att jag är student...suck
3 par skor till mig
Pop-jacka till sonen
klädpaket med fem plagg till dottern
Ridbyxor till dottern
Tre klänning/tunika till dottern
Kofta till dottern
Totalsumman blir nog ca 550.-
Som vanligt vill man ha hem plaggen nu! Helst igår
-
Haha, värsta mysteriet! Det finns ju iofs olika modeller på ws....TvåTrollsMamma skrev 2010-05-03 09:19:37 följande:Min son har en ws i 98 och är 3år och väger säkert 17kg och är ca 104cm lång. Han kan ha sin, har muddarna vikta fortfarande. Men där emot skaljackan i 98 var både kort i armar och längd -
Minsta klädpaketet på tradera! Och en tischa som blir niad *ironisk*
www.tradera.com/Kladpaket-med-Po-p-pop-t-shirts-mycket-fint-skick-stl-104-auktion_302808_111794053 -
Filmerna kanske inte är original...? (utan tankade)maadicken skrev 2010-05-16 17:36:28 följande:hmm... vad är det som säljs egentligen? hur tolkar ni? www.tradera.com/Lejonkungen-nr-32-2-disc-spec... -
Nån som har lite koll som orkar titta på den här?
www.tradera.com/category/category.aspx
Aution på 7 likadana sjuksköterskeur, alla med olika utgångspris och ett par med köp nu....
Är det skumt eller bara förvirrat? -
Undrar hur vanligt det är att man inte ser vem det är som vunnit ens auktioner? Vore ju lite dumt eftersom man då inte kan skicka iväg varan....