Inlägg från: Bellevue |Visa alla inlägg
  • Bellevue
    iser skrev 2010-10-12 10:24:30 följande:
    Tackar. Vi har egentligen inte plats. Men nu åker sambons FULA skinnfåtölj ut så vi får plats. Mohahaha.
    Hahaha, så kan man ju också göra!
  • Bellevue
    TheStar skrev 2010-10-14 08:33:53 följande:

Men vad "typiskt" med gratishelg just nu när jag redan fått ett erbjudande om halv provision och ingen osåltavgift på 100 auktioner fram till och med söndag (erbjudande man fick när man fått röd stjärna, vilket tydligen var helt fantastiskt enligt deras mail ). Nu kommer det väl krylla av saker ute. Nåja, får väl inte vara självisk utan hoppas det blir fler tillfällen bara...

Nån som fått sånt här rödstjärna-erbjudande förresten och som vet om det gäller även omstartade annonser?

Gratishelg gäller ju bara tre auktioner per säljare
  • Bellevue

Hade en Didriksson till sonen förra vintern men jag, maken och inte minst dagispersonalen fick råkli. Dagispersonalen fick iofs mindre kli på sonens än på andras overaller. Dom är ju så himla trånga runt handleden, i vår overall var det liiiite elastik men inte i dom andras. Fick dessutom höra häromdan att det var en till sak med alla Didriksson som fanns på dagis(ganska många barn hade), nämligen att dragkedjorna åkte ner hela tiden.
    Ingen annan som upplevt något av det här?

• Bellevue
    Smilla1976 skrev 2010-10-20 09:07:14 följande:
    Ok, där ser man..vi hade inte det problemet förra vintern med våran Didriksons..ska bli intressant att se om fler upplevt detta!
    Vilken overall ska ni ha i år?
    Jag har köpt tre stycken begagnade på tradera, en Pop, en från Coop(den som varit bäst i test flera år) och en av nåt annat märke som kommer att hänga på dagis. Dessutom har han en svart termobyxa att ha till en klarblå jacka från Lindex. Han har också ett till termoset byxa+jacka som jag inte vet än om han kan ha.
  • Bellevue
    Greksmurfen skrev 2010-10-20 22:33:54 följande:
    hmmm fick nyss reda på att tradera bland annat använder ju inte sig av krypterat nät det inebär att i stort sett vem som helst kan ta reda på ens lösen..... maken som jobbar med It sa att det e inte svårt alls bara å läsa av data trafiken =/.. lite skrämmande faktiskt..att det e så lätt.
    Min make jobbar med IT-säkerhet och sa "Ja, trafiken är avlyssningsbar, MEN man måste komma åt kabeln mellan din dator och traderas server. Vilket i princip betyder att endera har du intrång i ditt hemmanätverk eller i nån av routrarna som finns hos internetleverantörer efter vägen. Har du intrång i datorn där du skriver ditt lösenord hjälper det inte heller med krypterat nät"

Ni kan sova lugnt med andra ord
  • Bellevue
    mini2007 skrev 2010-10-21 21:00:41 följande:
    Väntar du in de 60 dagarna? En sak fattar inte jag. Om man köpt nåt på Tradera måste man ju klicka i "Betalt" för att kunna lämna omdöme? De som inte ens har betalat, får de ändå chansen att lämna pos/neg? Vill inte få hämndneg, jag har ju verkligen inte gjort något fel, och känner att jag har givit många chanser..
    Man behöver ju faktiskt inte ha betalat för att klicka på betaltknappen...
  • Bellevue
    mini2007 skrev 2010-10-21 21:20:11 följande:
    Skäms nää det är klart... Tänkte mest att om jag krediterar mina avgifter eftersom hon inte har betalt så kanske hennes "rätt" att sätta omdöme förverkas..?
    Ja, det vore ju suveränt om det funkade så!, Du får tipsa tradera. Tvivlar på att det är så avancerat nu
  • Bellevue

Är detta en skaljacka? Som man ska kunna sätta fast en fleece i med hjälp av dragkedjor?

www.tradera.com/item.mvc/viewitem/

Ja, det står ju att det är så men är det en skaljacka? Det är en sån fast brun jag har som jag inte kan hitta en fleece  till. Vet nån hur fleesen ser ut? Bild?

Kan nån lägga in en länk där man ser hur ett par skalbyxor ser ut?

• Bellevue
    Bellevue skrev 2010-10-21 22:26:49 följande:
    Är detta en skaljacka? Som man ska kunna sätta fast en fleece i med hjälp av dragkedjor?

www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=...

Ja, det står ju att det är så men är det en skaljacka? Det är en sån fast brun jag har som jag inte kan hitta en fleece  till. Vet nån hur fleesen ser ut? Bild?

Kan nån lägga in en länk där man ser hur ett par skalbyxor ser ut?
    Haha, bidde fel tråd
Svar på tråden Traderatråden nr 16