Traderatråden nr 16
Önskar jag hade plats för en sån :)
Men vad "typiskt" med gratishelg just nu när jag redan fått ett erbjudande om halv provision och ingen osåltavgift på 100 auktioner fram till och med söndag (erbjudande man fick när man fått röd stjärna, vilket tydligen var helt fantastiskt enligt deras mail
). Nu kommer det väl krylla av saker ute. Nåja, får väl inte vara självisk utan hoppas det blir fler tillfällen bara...
Nån som fått sånt här rödstjärna-erbjudande förresten och som vet om det gäller även omstartade annonser?
www.tradera.com/item.mvc/viewitem/
Hoppas det är ett fynd, borde vara det till det priset.
Hade en Didriksson till sonen förra vintern men jag, maken och inte minst dagispersonalen fick råkli. Dagispersonalen fick iofs mindre kli på sonens än på andras overaller. Dom är ju så himla trånga runt handleden, i vår overall var det liiiite elastik men inte i dom andras. Fick dessutom höra häromdan att det var en till sak med alla Didriksson som fanns på dagis(ganska många barn hade), nämligen att dragkedjorna åkte ner hela tiden.
Ingen annan som upplevt något av det här?
nää det är klart... Tänkte mest att om jag krediterar mina avgifter eftersom hon inte har betalt så kanske hennes "rätt" att sätta omdöme förverkas..?Är detta en skaljacka? Som man ska kunna sätta fast en fleece i med hjälp av dragkedjor?
Ja, det står ju att det är så men är det en skaljacka? Det är en sån fast brun jag har som jag inte kan hitta en fleece till. Vet nån hur fleesen ser ut? Bild?
Kan nån lägga in en länk där man ser hur ett par skalbyxor ser ut?
Usch vad jag handlar!
är dom saker jag väntar på just nu.
Säljaren av skinnjackan borde ha bokat frakt vid det här laget....