Inlägg från: Bellevue |Visa alla inlägg
  • Bellevue

Traderatråden nr 16

mage06 skrev 2010-04-26 17:02:35 följande:
    Jag känner personligen ingen hysteri men jag tycker att det är intressant information i en objektsbeskrivning. Jag stryker eller syr fast namnband som man sen kan ta bort i de allra flesta fall. Jag tror att många kanske vill sälja vidare sen och då vill man kanske inte ha flera namn i jackan. Att det står namnat i ett plagg är dock, för mig inte avskräckande.
    Ja, biten att det ska stå med i objektsbeskrivningen håller jag med om
  • Bellevue
    Mawe123 skrev 2010-04-26 18:02:39 följande:
    Jag är lite allergisk mot namnmärkningar som inte går att ta bort -så jag är av åsikten att det absolut ska stå i objektsbeskrivningen om plagget är namnat. Har dessutom svårt att se att plagget skulle vara nytt eller i nyskick om man har skrivit med tusch på det Förstår att måååånga inte tycker som jag här, för så otroligt mycket nedkladdade plagg jag fått hem som enligt objuktsbeskrivningen varit som NYA. En märkning bör man alltid upplysa om i beskrivningen. Värdet på plagget för min del sjunker avsevärt om det är märkt med tusch, och det räknar nog många ut, varför så många glömmer att skriva i annonsen att plagget har en märkning, som inte går att ta bort.
    Man skriver ju inte PÅ plagget....och som sagt, ett namnat men oanvänt plagg är nytt. Med din definition av nytt är ett nytt plagg med lapparna borttagna inte heller nytt eftersom man ändrat plagget från hur det var när det var nytt. Förstår inte hur du orkar handla på tradera...
  • Bellevue
    Mamma till Simon skrev 2010-04-28 16:40:22 följande:
    den hade jag lätt kunnat ta på mina killar
    Vad bra!

Tyckte priset var bra, trots att den var lite gnagd på {#lang_emotions_laughing}
  • Bellevue
    Mini Pantern skrev 2010-04-28 22:00:35 följande:
    Sådana har mina killar fast i blått. Jag älskar dem, de är så fina. Så din kille kommer att bli kanonsnygg
    Vad bra! Allt klär iofs en skönhet...hihi
  • Bellevue
    x karin76 skrev 2010-04-29 11:43:55 följande:
    Men jag blir snart lite sur... Först försöker köparen stressa mig att skicka varan innan betalningen syns... Icke. Verkar som att en del gått på det tidigare och sen inte fått betalt. Nu har jag fått en betalning fast typ mindre än en tredjedel av vad slutsumman är på... Hoppas hon på att jag ska skicka den utan att kontrollera summan?? Man undrar ju...
    Haha, vilken typ!

Du får hålla oss uppdaterade
  • Bellevue
    Bobbenn skrev 2010-05-02 20:20:43 följande:
    JA dom är stora. Gå ner 1 strl tycker jag funkar
    Det var ju det jag gjorde! Jackan är 146 och det stog i annonsen att den passar för en 152 också. Jag skulle säga att den passar för 158/164 för shit vad stor den var.Dottern har 152
Svar på tråden Traderatråden nr 16