Inlägg från: Bellevue |Visa alla inlägg
  • Bellevue

Traderatråden nr 16

Viktorsmamma skrev 2010-05-25 19:03:56 följande:
    hörrni hur ska man göra, vann denna auktion: www.tradera.com/Pop-polarn-och-pret-linne-sta... den 15april, betalade samma vecka, har fortfarande inte sett röken av linnet!! mailade säljaren som sa distinkt: "skickade 26/4, inte mitt ansvar alls efter det" inte äns lönt att försöka få tillbaks några pengar, ingen större summa som tur var, men ändå! trist då jag verkligen ville ha de linnet till sonen. lämna negativt blir det väl att göra, dock inte förrän 15juni så jag kanske slipper hämd negativt tillbaks.
    Varför ska du lämna negativt? Vet du säkert att hon inte postat paketet?
  • Bellevue
    September09 skrev 2010-05-25 22:25:20 följande:
    De populära skaloverallerna från Gekås: Nån som vet om de brukar komma till hösten också?
    Vad är det för overaller? Har jag nog missat men är jättenyfiken
  • Bellevue
    tessum skrev 2010-05-26 09:46:33 följande:
    En lite konstig och väldigt OT fråga i den här tråden men hur bra är Gekås? Vi ska bila till Götetborg i augusti och funderar på att eventuellt även åka förbi gekås men eftersom vi bara är lediga i 5 dagar och har 140 mil (enkel väg) till Gtb så vill vi verkligen spendera tiden rätt och jag är lite orolig för att man ska åka dit och inte hitta något vettigt. Då har man ju slösat en hel dag av ca 3 dagars semester. Kommer även att ha med 2 barn på 7år och 3år. Så vad tror ni? Är det värt att fara dit eller ska man skippa det?
    Du kan ju handla typ allt där till bra priser. Jag brukar alltid ha deras overaller till barnen på vintern utom i år då jag haft didriksons och pop och jag tycker Gekås är lika bra. Smaken är dock som baken.

Jag hade passat på att åka dit, å andra sidan är det 13 mil från Göteborg till Ullared...
  • Bellevue
    Mamma till Simon skrev 2010-05-26 10:54:56 följande:
    Köper faktiskt inte så mycket kläder där blir mest leksaker, lite ytterkläder och en MASSA andra saker vi egentligen inte behöver
    Myyyycket skojsigt har dom {#lang_emotions_kiss}
  • Bellevue
    stockrosen skrev 2010-05-26 21:24:11 följande:
    Jättesnygga byxor!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ja visst är dom! 

Dom postades igår, så ivrig att få hem dom {#lang_emotions_innocent}
  • Bellevue
    x karin76 skrev 2010-05-27 07:36:48 följande:
    Å såna brallor måste jag börja hålla utkik efter också, sonen vill ju gärna ha "lika som pappa".
    Dom dyker upp då och då på tradera. Det här är blåkläder och kostar 399.- nya på det billigaste stället jag hittat. Ser ju rätt nya ut också...
  • Bellevue
    ominte skrev 2010-05-31 18:25:47 följande:
    Wihiii mina auktioner har gått upp ordentligt under dagen och är långt över köp-nu-priset. Slutar aldrig att förundras över att det nästan ALLTID blir så med auktioner som jag har ett köp-nu-pris på Nu vågar jag slänga ut ett par till vagabondskor som jag knappt använt
    Vad har du för nick på T?
Svar på tråden Traderatråden nr 16