Inlägg från: Bellevue |Visa alla inlägg
  • Bellevue

Traderatråden nr 16

OT

Var på loppis idag och fyndade två Molo-linnen i storlek 104, det ena med bilar och det andra med verktyg. Samma tyg på ryggen som fram. Jag gav 30.- styck. Hon hade massor med billiga märkeskläder som tyvärr var för små för min plutt... Men jag är så nöjd!

• Bellevue
    Smultronhjärta skrev 2010-06-20 22:34:10 följande:
    *8 köp-nu senare går jag och lägger mig*

Hoppas att jag vaknar upp till i allafall ett till
    Ett tog jag..."Chantelle-67" För över pengar imorgon

Sov gott!
  • Bellevue

Vi har swedbank och kan föra över hur lite vi vill till vilken annan bank som helst. Vilken bank är det som har minimi på 10 kronor?

• Bellevue
    ominte skrev 2010-06-29 10:48:46 följande:
    Ska betala en vinst och säljaren skriver i sitt automail att man ska överföra pengarna till Sparbanken Nord. VAD är det för bank??

Dels får jag inte upp någon sparbanken nord i min rullist på nordea internetbank och dels säger den ifrån att mottagarkontot inte finns när jag försöker med sparbanken gripen och sparbanken syd

HJÄLP!!
    Har du någon hjälp av den här?
    www.bankplatser.nu/

Där finns ju fristående sparbanker, men enklast är väl att söka på clearingnumret där.
  • Bellevue
    ominte skrev 2010-06-29 10:59:13 följande:
    Jag får bara upp adresser till olika banker?
    Har du fyllt i clearingnumret i vänstra kolumnen? Då bör du ju få upp rätt bank...annars kan du ju söka på ort.
  • Bellevue

Jag fick hem en Cars-tischa idag som jag fyndat...har dock inte hunnit betala dom än pga jobb....bäst jag skyndar mig att göra det Solig

• Bellevue
    StaffenAssar skrev 2010-08-07 22:10:25 följande:
    O ja, den är superbra Om jag bara visste var jag kunde hitta en stl större så skulle jag slå till på en gång! Den är supertunn, mkt tunnare än polarns, och så smidig, men ändå slitstark och helt vatten/vindtät. Ur o skur-testad och mycket väl godkänd, har fått komplimanger både från personal och andra föräldrar Och så snygg färg också. Om du springer på en i stl 104/110 kan du kanske hojta till, fast jag vet inte om de gjordes större
    Här är en i 104 iaf...
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx
    Så det finns menar jag...
  • Bellevue
    StaffenAssar skrev 2010-08-08 18:41:19 följande:
    Tack så mycket för tipset! Men det är tyvärr inte samma overall, tror att den du länkat till är en vinteroverall
    Ja, det var det väl....haha, kollade aldrig tillbaka vilken typ av overall du ville ha...

Har glömt ditt traderanick...?
  • Bellevue

Jag har otäckt mycket kläder efter främst lillsonen som är urvuxna, ska nog ta och lägga ut paket med 1-kronasutrop. Blir glad om jag får bort kläderna för jag har verkligen ingenstans att förvara dom. När man nu gör paket, är det bättre med stoooora paket eller ska man göra set med byxa, tischa och tröja(kanske två set per paket)?
    Vet att många inte gillar paket men jag är lite desperat....

Så vad har ni för tips?

• Bellevue
    AnnaFreja skrev 2010-08-18 11:47:52 följande:
    Jag skulle nog satsa på klädbytardag eller barnloppis. Då kommer du får mer för pengarna.
    Det hålls ingan klädbytardagar här och loppis har jag försökt med, fick nästan inget sålt. Och det viktiga är inte att få en massa pengar(även om jag naturligtvis skulle bli glad)utan att bli av med kläderna. Trots det vill jag göra auktionerna så bra som möjligt med minsta lilla jobb.
Svar på tråden Traderatråden nr 16