-
GrattisJessika82 skrev 2010-04-06 20:40:37 följande:fick reda på att jag är gravid det är därför jag inte ska sälja mina barnkläder..
-
Åh... så besviken. Köpte ett set från Fix jättebilligt, det stod välbevarat. Men benen var fulla av fläckar och även tunikan hade svaga fläckar. Det stod inget om det i auktionen.

-
Ärs... man får nog bara lära sig av misstagen. Det var inte klara kort på knäna, det kostade ju bara 22 kr så frakten var dyrare. Blir lite putt bara.
-
Jag har ju lust att skriva något i omdömet men vågar inte eftersom då får jag säkert negativt tillbaka
Men jag får helt helt enkelt leva med att ha fått en fläckig grej för 58 kr och ta det som en lärdom.
AnnaFreja.. fy vad arg jag hade varit. NYTT är nytt inget annat.
-
Nu har jag fått förfrågan från finland på min Po.p kjol. Jag har varit klantig och fyllt i att bara de från sverige får buda
kan man ändra det lätt? Var meilar man då?
-
Det är redan bud på den.snappi81 skrev 2010-04-07 15:16:22 följande:Det är bara att gå in på din annons och ändra det. Sen får du väl skriva till den personen att det blivit fel. -
Men hon sa att man inte kunde buda om man kryssa i fel. Tråkigt, jag skickar gärna till finland, har gjort det förutsnappi81 skrev 2010-04-07 15:19:18 följande:Gör en tilläggs beskrivning då istället
-
Nu har jag mailat, hoppas de fixar det snart
Har ju ifs ganska långt kvar så det löser sig nog. Tack för alla svar 
-
x karin76 skrev 2010-04-07 16:24:51 följande:Dom brukar lösa det oftast samma dag.
Får man svar eller fixar dom det bara?Funderar på det men är lite orolig att ett negativt ska komma lysande bland mina omdömen. Det vore så trist.x karin76 skrev 2010-04-07 16:28:10 följande:Tycker absolut du ska nämna det i omdömet, även om du lägger positivt. T ex "Snabb lev, dock tyvärr fläckar som ej omnämnts...". -
Nu la jag in "gnäll" bilder på kläderna jag fick hem idag. De som var Välbevarade.