Traderatråden nr 16
Jag skickar ofta väldigt fort, men mest för att jag själv tycker det är kul och har ca 100m till närmsta brevlåda eller Schenker ombud och dessutom en brevlåda utanför dörren på jobbet.
Förstår faktiskt de som har längre att ta sig och då får man ju räkna med att det kan ta lite längre tid.
Har än så länge bara spärrat ett par som inte betalat, men har inte träffat så många gnälliga heller, men tror de skulle bli spärrade också om de inte hade belägg för gnället.
Som nu var det en som vann en auktion på söndagen...på tisdag eftermiddag får jag ett mail om att han betalt och att han ska resa bort på onsdagen så jag MÅSTE skicka direkt! Jag svarade inte ens på det mailet för jag kände att det är bättre o inte svara alls än att svara alla fula ord jag ville säga till honom...jag hade varit o skickat en massa betalda paket samma morgon så hade han bara varit snabbare med betalningen så hade han fått sitt paket i tid...nu lär jag få sänkta staplar pga denna idiot...jag hade liksom inte lust o packa in två barn i bilen igen o köra en mil för o skicka ETT paket!
bara för att sonen skulle få ett utbrott just då...
Men jag missade ju smultrons förut och bara måååste ha <3

o då hade hon skrivit jättefint skick i auktionen!